تجلیل از پیشکسوت کشتی



به گزارش صبح ساحل، هيات مديره كشتی با حضور در منزل سرهنگ محمد قره گزلو مربی پيشکسوت هرمزگان که از قهرمانان کشتی نيروهای مسلح ارتش و تيراندازی مي باشد و هشت سال نيز رياست هيات سابق تيراندازی استان را در کارنامه ورزشی اش به ثبت رسانده، حضور يافت و از وی تجليل کرد.
مهدی نوبانی رئيس هيات كشتی گفت:به نظر من پيشکسوتان از افراد صاحب انديشه هيات های ورزشی هستند که مسوولان هيات ها بايد از نظرات آنان در پيشبرد اهداف هيات استفاده بهينه را بنمايند و اين جانب با تشکيل اطاق فکر از آنان و هر آن کس که بتواند در پيشرفت کشتی به هيات کمک کند استفاده می کنم.
قره گزلو خود و خانواده اش از خوش نامان ورزش استان به خصوص کشتی و تيراندازی می باشند و به سبب اين که دستی در مطبوعات دارند به نحو احسن به ورزش اين خطه از ميهن اسلاميمان خدمات شايانی را انجام داده اند که جای بسی تشکر دارد. جلال نعيمی مربی ارشد كشتی گفت: قره گزلو، کشتی شهرستان جاسک را راه اندازی کرد و مقام سوم پدافند کشور را کسب کرد و خودش نيز علاوه بر مربيگری وزن کشی کرد و در فينال بر بهرامی کشتی گير مطرح کشور غلبه نمود و از زمانی که به بندر عباس آمد بعد از مدت کوتاهی به عنوان يک مربی سازنده مطرح شد و 23 سال بدون وقفه به آموزش نونهالان ، نوجوانان و جوانان پرداخت. او تنها مربي بود که جمعه ها ساعت 4 صبح با کشتی گيرانش در ساحل بدن سازی می کرد لذا بسيار خوشحالم که در اين جلسه حضور دارم.
اين ديدار صميمی باحضور ناخدا يکم عليرضا قائدی رئیس کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ايران استان هرمزگان فرشيد باوقار رئیس هيات کشتی شهرستان بندر عباس وجلال نعيمی مربی ارشد هيات كشتی برگزار شد.

منتظر تایید: 2غیرقابل انتشار: 2
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها