بهره‌برداری از مرکز آموزش بهورزی بندرعباس



با حضور وزیر بهداشت مرکز آموزش بهورزی بندرعباس در شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس به بهره برداری رسید.

به گزارش صبح ساحل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: برای ساخت مرکز آموزشی بهورزی و بازآموزی برنامه‌های سلامت در بندرعباس ۲ میلیارد و ۱۴۵ میلیون تومان هزینه شده است.
حسین فرشیدی افزود:مرکز آموزش بهورزی بندرعباس در ۲ طبقه با ۴ کلاس درس با هدف تربیت بهورز برای مناطق روستایی ساخته شده است.
در مراسم بهره برداری از مرکز آموزش بهورزی بندرعباس ۳ طرح به نمایندگی از ۶۰ طرح بهداشت و درمان با هزینه ۱۴ میلیارد ۹۱۴ میلیون تومان با حضور وزیر بهداشت به صورت ویدیو کنفرانس به بهره برداری رسید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت:: مهمترین این طرح‌ها مرکز تسهیلات زایمان در لافت با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان، ۳ محل زیست پزشک در بندرکنگ و مرکز خدمات جامع سلامت روستایی و سه محل زیست پزشک در ایسین است

وزیر بهداشت در مراسم بهره برداری از مرکز آموزش بهورزی بندرعباس از آماده شدن زیرساخت نسخه‌نویسی الکترونیک در ۱۰ هزار داروخانه خبر داد.

نمکی گفت: پرونده الکترونیک سلامت در بهار امسال به سرانجام رسیده است.
وی افزود:استقرار نظام ارجاع، پزشکی خانواده، اعمال دستورالعمل‌های بالینی، نسخه نویسی الکترونیک از ثمرات پرونده الکترونیک سلامت است.
وی گفت: با هماهنگی سازمان نظام پزشکی تا نیمه سال آینده سیستم ارجاع پزشکی خانواده راه اندازی می‌شود.
ظهر امروز هم بخش سی تی اسکن بیمارستان بستک با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری می‌رسد.
وزیر بهداشت برای سفری ۲ روزه و بهره برداری از ۱۱۷ طرح بهداشتی و درمانی هرمزگان با اعتبار ۲۲۰ میلیارد تومان عصر دیروز وارد بندرعباس شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها