رای مردم لارستان، خنج، گراش و اوز به متخصص انرژی



معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان لارستان گفت: با پایان شمارش آرای انتخابات دوم اسفندماه، حسین حسین زاده به عنوان نماینده مردم شهرستان‌های لارستان،خنج و گراش و اوز راهی مجلس یازدهم شد.

به گزارش صبح ساحل، جلیل حسنی با اشاره به فرآیند برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: در حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز کل آرای ماخوذه ۹۴ هزار و ۵۵۶ رای بود که حسین حسین زاده با ۲۸ هزار و۳۹۹ رای، راهی بهارستان شد.
وی ادامه داد: پس از وی،  علاءالدین بروجردی (نماینده کنونی بروجرد در مجلس و رییس اسبق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس)  با ۲۲ هزار و ۲۱۲ رای  دوم و جمشید  جعفرپور (نماینده کنونی منطقه در مجلس) نیز  با ۲۰ هزار و ۲۳۸ رای  مقام سوم را در این رقابت انتخاباتی کسب کردند.
حسین حسین زاده متولد سال ۱۳۵۸ از شهرستان گراش و دانشجوی دکترای مهندسی نفت، عضو ارشد کمیته سرمایه گذاری توسعه میادین نفت و گاز شرکت ملی نفت ایران و در حال حاضر، مسوول عملیات حفاری و استخراج چاه های نفت و گاز شرکت ملی نفت است.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با نخستین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه دوم اسفندماه در ۱۵ حوزه انتخابیه فارس برگزار شد.
شهرستان لارستان در ۳۷۸ کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است.
نتایج انتخابات مجلس یازدهم پس از تایید نهایی توسط شورای نگهبان رسمیت می یابد.

منتشر شده: 2
امراله مهماندوست
۱۳ اسفند ۱۳۹۹
یکی از راه های کمک به مردم استان سیستان و بلوچستان در کشور ایران احداث آبراهه از دریای عمان به دریاچه خزر است که با نصب آب شیرین کن های مناسب در طول مسیر آبراهه از جنوب کشور ایران تا شمال کشور ایران ا
امراله مهماندوست
۲۹ اسفند ۱۳۹۸
از اول انقلاب تا کنون بسیجی فعال شهرهای خنج و کلان شهر شیراز و شهر صدرا بوده ام بیش از سه سال در خط مقدم دفاع مقدس حضوری فعال داشته ام اگر برای دفاع از حرم نرفته ام هم به خاطر مجروحیت هایم در دفاع مقد
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها