در پاسخ به کمک‌های ایران به چین انجام شد

اهدای کیت‌های تشخیص کرونا به هلال‌احمر ایران از سوی صلیب‌سرخ چین



جمعیت صلیب‌سرخ چین با هدف کمک به پیشگیری از ویروس کرونا در ایران، تعدادی دستگاه تنفسی و کیت‌های تشخیصی به جمعیت هلال‌احمر ایران اهدا کرد.

به گزارش صبح ساحل، صلیب‌سرخ چین با توجه به شیوع کرونا ویروس در ایران و به منظور کمک به پیشگیری و کنترل شیوع این بیماری در کشورمان، اقدام به اهدای ۱۳ دستگاه تنفسی هر کدام به ارزش ۲۰۰ هزار یوان چین و در مجموع ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار یوان چین، ۵۰ هزار و ۴۰ کیت تشخیصی آزمایشگاهی کرونا ویروس به ارزش یک میلیون و ۸۰۰ یوان، ۵۰ هزار و ۴۰ کیت تقویتی (کمکی) تشخیص کرونا ویروس به ارزش ۷ میلیون و ۵۰۶ هزار یوان و ۳۵ هزار و ۴۰ سو آب دهانی برای نمونه برداری ویروس کرونا از طریق بزاق و مخاط‌های حلقی به ارزش ۳۵۰ هزار و ۴۰۰ یوان به هلال‌احمر ایران اهدا کرده است.

بر اساس این گزارش ارزش مجموع کمک‌های صلیب‌سرخ چین به هلال‌احمر ایران ۸ میلیون و ۹۰۷ هزار و ۲۰۰ یوان چین (یک میلیون و ۲۷۴ هزار دلار) بوده است.

جمعیت هلال‌احمر ایران از ابتدای شیوع کرونا ویروس در چین به عنوان یکی از نخستین کشورهای داوطلب کمک به مردم این کشور، یک میلیون ماسک به ارزش حدود ۲۰۰ میلیون تومان به صلیب سرخ این کشور اهدا کرد.

منبع:مهر

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها