۲۰منزل آلوده به موادمخدر در بندرعباس پلمب شد



جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ۲۰ منزل و مرکز تهیه و توزیع موادمخدر در بندرعباس پلمب ومصادره شد.

به گزارش صبح ساحل، سردار عباسعلی بهدانی فرد روز دوشنبه در تشریح جزئیات این خبر افزود: یکی از اولویت های مهم نیروی انتظامی در سالجاری مبارزه با تهیه و توزیع و قاچاق مواد مخدر است که بر این اساس برخورد قاطع با توزیع کنندگان مواد مخدرو خرده فروشان با جدیت و بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرارگرفت.
وی بیان داشت: در این راستا با تشکیل اتاق فکر، راهکارها و چگونگی عملیاتی شدن موضوع مورد بررسی قرار گرفت و در مرحله نخست با نشست های متعدد با قضات و کارشناسان قضایی وبا اقدامات اطلاعاتی و مستندسازی از منازل مورد استفاده عناصر خرده فروش و به مرکز عمده جهت توزیع مواد مخدرتبدیل شده بود، اقدام شد.
این مقام انتظامی اظهارداشت: با رصد وحضور میدانی مسوولان قضایی و انتظامی در محل وتعقیب مراقبت‌های چند ماهه با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در چند عملیات عوامل خرده فروش به همراه مقدارزیادی مواد مخدر دستگیر وبه مراجع قضایی معرفی شدند.
بهدانی فرد ادامه داد: در این مراکز و منازل به صورت مدام اقدام به فروش وتوزیع مواد مخدر می شد واز طرفی نارضایتی گسترده مردم را بدنبال داشت که با تلاش شبانه روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان و مراجع قضایی در نهایت احکام ضبط تعداد ۲۰ باب از مراکز ازسوی مراجع قضایی صادر و به نفع دولت مصادره و ضبط شد.
وی یکی از مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی را اعتیاد به مواد مخدر دانست و از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه وتوزیع موادمخدر در منازل و مراکز به پلیس ۱۱۰ و یا پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی جرم، دستگیری مجرمان و پلمب اقدام گردد.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها