یک میلیارد ریال عیدانه به خانواده زندانیان نیازمند هرمزگان اهدا شد



مدیرکل زندان های هرمزگان گفت: در آستانه سال نو،یک میلیارد ریال به عنوان عیدانه بین خانواده های نیازمند تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان استان توزیع شد.

به گزارش صبح ساحل، مصطفی کیشانی عصر سه شنبه با اعلام این خبر افزود: ۷۶۵ خانوار تحت پوشش انجمن های حمایت از زندانیان هرمزگان از این عیدانه بهره مند شدند.وی بیان داشت: همچنین پیش از پایان سالجاری، سبد کالا نیز بین خانواده زندانیان در سطح استان هرمزگان توزیع می شود.


مدیرکل زندان های هرمزگان تصریح کرد: حمایت های مادی و معنوی از خانواده زندانیان نیازمند موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود که نیاز است نیکوکاران و سایر نهادهای حمایتی نیز به یاری این خانواده ها بیایند.شهرستان های بندرعباس، حاجی آباد، میناب و بندرلنگه دارای زندان، رودان اردوگاه کار درمانی، جاسک، قشم، پارسیان و بندرعباس بازداشتگاه و یک باب کانون اصلاح و تربیت در بندرعباس است و هم اکنون ۳ زندان جدید نیز در شهرستان های بندرعباس، رودان و بندرلنگه در حال ساخت است.

منبع: ایرنا

منتشر شده: 1
دلسوز وطن
۱۳ اسفند ۱۳۹۸
به جای هزینه در ساخت زندان در زمینه های بهتر هزینه کنیدکه نیاز به زندان نباشد نه این که با ذوق وشوق زندان بسازید و فردا روز واسه افتتاح با ذوق و شوق فرش قرمز پهن کنید یک نفر خاص هم ربان قرمز قیچی کند
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها