امضای قرارداد استفاده از پساب تصفیه شده در سفر رییس جمهور به استان



به گزارش صبح ساحل، دکتر فریدون همتی در جلسه بررسی آخرین وضعیت طرح استفاده از پساب تصفیه شده برای صنایع و فضای سبز بندرعباس، عنوان کرد: استفاده از پساب تصفیه شده به عنوان یک طرح مهم و بزرگ در بندرعباس با پیگیری های بسیار به مراحل اجرا نزدیک شده است.

وی ادامه داد: یکی از اهداف اصلی از اجرای این طرح جلوگیری از ورود فاضلاب به دریا در بندرعباس است تا بتوانیم این دغدغه مردم این شهر را رفع کنیم.

استاندار هرمزگان افزود: با سرمایه گذاری مناسب انجام شده پساب فاضلاب بندرعباس تصفیه می شود و از این پساب تصفیه شده می توان برای مصرف کارخانجات برای تولیدات صنعتی در غرب بندرعباس و همچنین آبیاری فضای سبز این شهر استفاده کرد.

همتی تصریح کرد: شهرداری بندرعباس با استفاده از پساب تصفیه شده می تواند در راستای توسعه فضای سبز در این شهر اقدام کند و این امر یک فرصت خوب برای شهر بندرعباس در راستای رونق و توسعه فضای سبز محسوب می شود.

وی گفت: اگر شورای شهر بندرعباس مجوز خرید و استفاده از پساب تصفیه شده را برای آبیاری فضای سبز این شهر صادر نکند، شهرداری مجبور خواهد بود آب مورد نیاز برای فضای سبز را با قیمت بسیار بالاتر، از آب شیرین کن ها خریداری کند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: قرارداد تامین آب مورد نیاز صنایع غرب بندرعباس با استفاده از پساب تصفیه شده نیز باید به سرعت و طی روزهای آتی نهایی شود و این قرارداد در سفر رئیس جمهور به استان امضا خواهد شد.

همتی یادآور شد: همه باید تلاش کنیم تا این طرح به عنوان یک کار بزرگ و اثر گذار در شهر بندرعباس به سرعت اجرایی شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها