سخنگوی شورای سلامت جزیره کیش:

ورود مسافران از نقاط آلوده باعث شیوع کرونا در کیش شده است



به گزارش صبح ساحل، سخنگوی شورای سلامت جزیره کیش گفت: با دریافت جواب آزمایش های روزهای گذشته ، ۳ مورد از بیمارانی که از قبل تحت کنترل و مراقبت قرار گرفته بودند به آمار مبتلایان به کووید ۱۹ اضافه شده اند.

دکتر محمدرضا رضانیا شب گذشته(۲۹ اسفندماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه از ابتدای شروع اپیدمی در کیش تاکنون از مجموع ۶۰ بیمار بستری شده ۳۱ مورد بیمار کووید ۱۹ تشخیص داده شده است، اظهار کرد:  این آمار نسبت به جمعیت کیش، آمار بالایی است و نشان از آلودگی دارد که به علت ورود مسافران از نقاط آلوده به جزیره کیش اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: امیدوارم که با کنترل ورودی های جزیره و پافشاری بر اینکه مسافر کمتری به جزیره وارد شود و یا اینکه اصلا در روزهای آتی وارد نشود در ۱۵ روز آینده که اوج اپیدمی است، بتوانیم بیماری را در جزیره کنترل کرده و زنجیره انتقال را قطع کنیم.

رضانیا با اشاره به اینکه امیدوارم مسئولین کشور در این زمینه به ما کمک کنند تا بتوانیم بیماری را کنترل کرده و شرمنده مردم مان نباشیم، تصریح کرد:  از کلیه هموطنان مان می خواهم که به جزیره کیش سفر نکنند و از کیشوندان نیز درخواست می کنم که جزیره کیش را به قصد مسافرت ترک نکنند.

وی در پایان گفت: تمام نقاط کشور این آلودگی را دارد و هر کس که به مسافرت برود احتمال دارد که در برگشت این آلودگی را داشته باشد و یا اینکه آلودگی را از کیش با خود ببرد و مسافری که به جزیره سفر می کنم نیز ممکن است این آلودگی را با خود به کیش بیاورد.

منبع: ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها