تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران مقابل نیوزیلند به پیروزی دست یافتند



تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران با شکست نیوزیلند به دومین پیروزی خود در رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا دست یافت.

به گزارش صبح ساحل، تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران با شکست نیوزیلند به دومین پیروزی خود در رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا دست یافت و در رتبه نهم این مسابقات قرار گرفت.  بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۲۰ سال دختر آسیا از روز دوشنبه ۱۱ تیر با حضور ۱۲ تیم آغاز شد و به مدت ۹ روز در شهر ژیانگمن ادامه دارد.

ملی‌پوشان کشورمان در آخرین دیدار خود در این رقابت‌ها امروز (یکشنبه ۱۷ تیر) از ساعت ۹:۳۰ در سالن مجموعه ورزشی هوآبائو به مصاف نیوزیلند رفتند.

در این دیدار تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران با شکست سه بر یک حریف در رتبه نهم این دوره از رقابت‌ها قرار گرفت.

شاگردان پدیده بلوری‌زاده در ست دوم این دیدار ۲۷ بر ۲۵ نتیجه را واگذار کرد، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۱۳ و ۲۵ بر ۱۵ به پیروزی رسیدند تا دومین برد خود در این مسابقات را ثبت کنند.

درسا فلاح، مبینا غفاریان، پریا حاجتمند، اسرا افتخاری، شقایق حسن خانی، سپینود دست برجن و نگار هاشمی ترکیب آغاز کننده تیم ملی والیبال زیر ۲۰ سال دختر ایران در این دیدار بودند.

درسا فلاح در ست دوم دچار مصدومیتی جزئی و دقایقی از مسابقه خارج شد، اما دوباره به زمین بازگشت.

به این ترتیب دختران جوان کشورمان با کسب دو پیروزی و کسب رتبه نهم به کار خود در رقابت‌های قهرمانی زنان زیر ۲۰ سال آسیا پایان دادند و نیوزیلند نیز در رتبه دهم قرار گرفت.

قبل از دیدار ایران و نیوزیلند، تیم‌های استرالیا و هنگ‌کنگ برای کسب رتبه یازدهمی به میدان رفتند که نماینده سرزمین کانگور‌ها سه بر یک حریف را شکست داد و در جایگاه یازدهم قرار گرفت و هنگ‌کنگ دوازدهم شد.

گفتنی است تیم‌های ژاپن، کره‌جنوبی، تایلند و چین به مرحله نیمه‌نهایی و چهار تیم برتر این مسابقات راه یافتند که فردا (دوشنبه ۱۸ تیر) برای صعود به فینال به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها