وزرای خارجه بحرین و امارات به صورت تلفنی در خصوص کرونا و تحولات یمن رایزنی کردند



به گزارش صبح ساحل، وزرای خارجه بحرین و امارات به صورت تلفنی در خصوص روند مبارزه با گسترش کرونا و همچنین روابط دوجانبه و تحولات یمن رایزنی کردند.
به نقل از خبرگزاری عربستان، «عبداللطیف بن راشد الزیانی» وزیر خارجه بحرین با «عبدالله بن زاید آل نهیان» وزیر خارجه امارات به صورت تلفنی صحبت کرد.
درجریان این رایزنی تلفنی در خصوص تقویت روابط دوجانبه بحث و تبادل نظر شد.
وزرای خارجه بحرین و امارات همچنین در خصوص اوضاع یمن و طرح ادعایی عربستان در خصوص آتش بس در این کشور و تلاش های بین‌المللی برای از سرگیری روند سیاسی در یمن صحبت کردند.
دو طرف همچنین درخصوص تقویت همکاری های مشترک برای مبارزه با گسترش ویروس کرونا در منطقه بحث و تبادل نظر کردند.
داور فوتبال اماراتی به خط مقدم مقابله با کرونا پیوست
داور بین المللی فوتبال امارات برای مقابله با کرونا وارد عمل شد.
به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «البیان» امارات خبر داد عمار الجنیبی، داور بین اللملی فوتبال این کشور در اقدامی ارزشمند به صورت داوطلبانه به پزشکان معاینه کننده کرونا پیوست.
این داور بین المللی فوتبال شغل اصلی اش دندان پزشک است. او در این ایام به کادر درمانی ملحق شده و در راه های ورودی و خروجی شهر استقرار یافته تا تست کرونا از مسافران بگیرد.
این داور فوتبال درباره این اقدامش، گفت: این اقدام من جز بسیار کوچکی است مقابل خدمات پزشکان کشور در این روزهای بحرانی است. خط دفاع اول برای مبارزه با کرونا این است که هموطنان بهداشت خود را رعایت کنند و مانع از شیوع بیشتر این ویروس شوند.

منتشر شده: 1
سینا
۲۴ فروردین ۱۳۹۹
به حضرات ایرانی زنگ نزدن راه حل نشونشون بدن آیا؟
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها