بیش از ۱۷۵۰ ماسک در روز توسط مواکب قشم تولید می‌شود



مواکب قشم در راستای مقابله با ویروس کرونا با راه اندازی خودجوش کارگاه‌های تولید ماسک، روزانه یکهزار و ۷۵۰ ماسک تولید می کنند.

به گزارش صبح ساحل، مسوول هیات رزمندگان اسلام قشم عصر پنجشنبه با بیان این مطلب به خبرنگاران افزود: موکب انصارالمهدی(عج) به همراه گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی و ناحیه مقاومت بسیج قشم روزانه یکهزار و ۵۰۰ ماسک تولید می‌کنند.محمد صادقی ادامه داد: گندزدایی معابر، توزیع بسته‌های حمایتی و حمایت از اقشار آسیب دیده ناشی از کرونا، دیگر اقدامات گروه‌های جهادی قشم است.وی ادامه داد: تمامی مراحل تولید ماسک اعم از برش، دوخت، استریل و بسته بندی در همین کارگاه انجام می‌شود.


مسوول هیات رزمندگان اسلام قشم از اشتغال داوطلبانه ۲۸ بانوی قشمی در این کارگاه خبر داد و تصریح کرد: امیدواریم با کمک خیران و مسوولان قشم برای تهیه مواد اولیه، خدمت‌رسانی بیشتری به شهروندان صورت بگیرد.وی افزود : ۱۲ نفر از بانوان قشمی در راستای مقابله با ویروس کرونا به صورت داوطلبانه در کارگاه تولید ماسک مشغول به کار هستند.صادقی خاطرنشان کرد: در کارگاه گروه جهادی محبان الزهرا(س) قشم نیز روزانه ۲۵۰ ماسک تولید و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت، در میان آب های خلیج فارس به موازات ساحل استان هرمزگان گسترده شده است.

منبع: ایرنا

منتشر شده: 1
ناشناس
۲۸ فروردین ۱۳۹۹
جای تعجبه درادارات مخصوصا تانین اجتماعی ورود بدون ماسک اجازه نمی دهندوارباب رجوع دربدردنبال ماسک که پیداکنند کارشو انجام بدهند/ این ماسکها کجامصرف میشه
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها