12

مهر

1403


ورزشی

06 تیر 1392 09:51 0 کامنت

 صبح ساحل، ورزشی _  مسابقات والیبال لیگ دسته سوم جوانان کشور که قرار بود با حضور 10 تیم  در زنجان برگزار شود به دلیل انصراف 6 تیم، مسابقات با شرکت 4 تیم انجام شد.  تیم والیبال جوانان هرمزگان در بازی افتتاحیه مسابقات به دیدار تیم خوزستان رفت. در ست نخست ناهماهنگی بازیکنان هرمزگان موجب شد تا با اختلاف زیاد ست نخست به سود خوزستان به پایان برسد. در دو ست بعدی بازیکنان تیم هرمزگان خوب ظاهر شدند اما نتوانستند حریف تیم خوزستان شوند.

دیدار دوم تیم هرمزگان مقابل تیم چهارمحال بختیاری برگزار شد. در ست اول تیم هرمزگان با ارائه یک بازی منطقی و حساب شده  موفق شد 25 بر16 تیم خوب چهارمحال بختیاری را مغلوب کند اما در ست های بعدی هر چند بازیکنان هرمزگان نمایش قابل قبولی را داشتند اما نتوانستند از این بازی امتیاز کسب کنند.

هرمزگان در بازی سوم و آخر مقابل میزبان مسابقات قرار گرفت. تیمی که به راحتی دو حریف قبلی را با حساب 3 بر صفر و با اختلاف امتیاز زیاد شکست داده بود، انتظار دیداری راحت در برابر نماینده استان  هرمزگان داشت. اما بازیکنان هرمزگان با انجام بازی فراتر از انتظار بسیار خوب ظاهر شدند و در بعضی مواقع 3 امتیاز از حریف قدرتمند خود پیش افتادند اما کم تجربگی هرمزگانی ها و حمایت هواداران از تیم میزبان باعث شد تا در امتیازات پایانی تیم زنجان موفق تر عمل کند و بتواند با حساب 3 بر صفر هرمزگان را مغلوب کند.

چهار تیم برتر مسابقات قهرمانی لیگ دسته سوم جوانان کشور مجوز حضور در مسابقات لیگ دسته دوم جوانان کشور در سال آینده را کسب کردند که با توجه به انصراف 6 تیم، هر 4 تیم حاضر در این مسابقات به لیگ دسته دوم جوانان کشور صعود کردند.

در پایان این مسابقات تیم های زنجان، خوزستان، چهارمحال بختیاری و هرمزگان به ترتیب جایگاه های اول تا چهارم را کسب کردند.

دیدگاه ها (0)
img