شارژری که گوشی را ضدعفونی می‌کند



اخیرا شارژری توسعه داده شده است که این دستگاه علاوه بر شارژ گوشی کاربر، گوشی را ضد عفونی نیز می‌کند و رایحه خاصی نیز ساطع می‌کند و یک شارژر سه کاره است.

 

به گزارش صبح ساحل، تلفن هوشمند همیشه در معرض انواع میکروب‌ها و ویروس‌ها قرار دارد و اکنون با شیوع بیماری کووید-۱۹ نیز مسئله ضدعفونی کردن گوشی‌ها مهم‌تر شده است.

اکنون یک شارژری به نام "سانی شارژ ضدعفونی کننده توسط اشعه فرا بنفش گوشی"  (SaniCharge Phone UV Sanitizer) برای ضدعفونی کردن گوشی کاربران در همان زمان که شارژ می‌شوند، توسعه داده شده است.

نور فرابنفشی که این دستگاه ساطع می‌کند، به راحتی تمامی باکتری‌ها و ویروس‌های مضر موجود بر روی سطح و شکاف‌های گوشی کاربر را بدون استفاده از گرما یا مواد شیمیایی از بین می‌برد و همزمان تلفن کاربر را نیز شارژ می‌کند. علاوه بر انجام این دو کار شارژر مذکور نوعی دستگاه افشانه نیز به شمار می‌رود، چراکه پیش از ضدعفونی کاربران می‌توانند چند قطره از عطر دلخواهشان را بر روی آن بریزند و سپس متوجه خواهند شد که فوراً دستگاه و محیط اطراف آنها خوشبو خواهد شد. البته لازم به ذکر است این قابلیت افشانه بودن به هیچ وجه به گوشی آسیب نمی‌رساند. از این دستگاه علاوه بر ضد عفونی گوشی هوشمند می‌توان برای ضدعفونی هدفون، جواهرات، کلید ماشین، کلیدهای خانه، ساعت و موارد دیگر نیز استفاده کرد و انتخاب و فعال کردن هر یک از این سه گزینه (شارژ کردن، ضدعفونی کردن و افشانه) به عهده کاربر است. قیمت این شارژر سه کاره ۳۷.۹۹ دلار است.

 شارژری که گوشی را ضدعفونی می‌کند

منبع:ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها