میدان میوه وتربار بندرعباس اول تیر بهره برداری می شود



فرماندار بندرعباس گفت:میدان میوه وتره بارشهر بندرعباس همزمان اول تیر روز اصناف بهره برداری می شود.

 

به گزارش صبح ساحل، عزیزاله کناری روز یکشنبه گفت: بتدریج همه فعالیت غرفه داران میدان میوه و تره بار کنونی شهر بندرعباس به میدان جدید میوه و تره بار این شهر منتقل می‌شو

وی در پاسخ به سؤال اینکه سرنوشت کسانی که روبه روی میدان کنونی شهر اقدام به فروش میوه می‌کنند، هم گفت: شهرداری بندرعباس و سایر نهادهای مسوول باید نسبت به انجام وظیفه خود و برخورد با افراد متخلف و رفع سد معبر اقدام کنند. 

فرماندار بندرعباس خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از میدان جدید میوه و تره بار شهر بندرعباس با هماهنگی استاندار هرمزگان و مقام های رسمی انجام می‌شود. 

ابتدا قرار بود میدان جدید میوه و تره بار بندرعباس در سال ۹۵ به پایان رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گیرد که این اتفاق رخ نداد، سپس بنا شد تا پایان سال ۹۷ آماده بهره‌برداری شود.

بار دیگر وعده بهره‌برداری از این پروژه را برای هفته دولت دادند که سررسید نشد و آبان ماه سال ۹۸ به عنوان زمان بهره‌برداری اعلام شد و در نهایت در لیست طرح‌های آماده بهره‌برداری در دهه فجر سال گذشته هم قرار نگرفت.

این میدان که از آن به عنوان بزرگترین میدان میوه و تره بار جنوب کشور یاد می‌شود ۲۵ هکتار مساحت داشته و در زمان بهره‌برداری ۹۲ غرفه عرضه میوه و ۱۲ غرفه فروش سبزی است.

 به گفته فرماندار بندرعباس، بهره‌برداری از این میدان که احداث آن از ۱۰ سال قبل آغاز شده علاوه بر افزایش سه برابری تعداد غرفه‌ها، مشکل ترافیکی در ورودی شرقی شهر بندرعباس را هم برطرف می‌کند.

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها