فرماندار حاجی آباد:

۱۰ پروژه راه روستایی در حال اجراست؛ ۷۱ کیلومتر راه های روستایی حاجی آباد آسفالت شدند



حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد از بهره‌برداری  ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان تا پایان سال جاری و ۹۰ درصد از کل راه های خاکی مصوب در بخش احمدی تا پایان دولت دوازدهم خبر داد.
 به گزارش خبرنگار صبح ساحل از حاجی‌آباد، حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در نشست با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در پی گیری آسفالت راه های روستایی گفت: در دولت یازدهم و دوازدهم نگاه ویژه‌ای به راه‌های روستایی در شهرستان شده است . فرماندار حاجی آبادی با اشاره به اینکه در دولت دوازدهم حدود ۱۳۰ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان آسفالت شده است گفت :با پیگیری های معاون اول محترم رئیس جمهور و استاندار محترم تعداد ۱۰ پروژه راه روستایی به طول ۹۲/۱ کیلومتر در حال اجراست که تا پایان سال جاری ۷۱/۶ کیلومتر آن به بهره‌برداری می‌رسد.  
 جهانگیری راه را یکی از مشکلات اصلی مردم بخش احمدی دانست و افزود: راه ارتباطی روستاهای جغان، احمد آباد و حسن آباد به مقدار ۱۰ کیلومتر در حال اجراست که تا پایان سال جاری ۵ کیلومتر آن به بهره‌برداری می‌رسد.وی همچنین از بهره‌برداری ۱۸ کیلومتر راه ارتباطی کلیتوییه، چاله مورت و حسن آباد خبر داد و اضافه کرد: ۱۷ کیلومتر از راه ارتباطی روستاهای سراح،  کلوچان، گردکان، کاشان و خرایی به بهره‌برداری می‌رسد.   
نماینده عالی دولت در شهرستان از بهره‌برداری کامل راه ارتباطی روستای دهمغان خبر داد.فرماندار حاجی آباد خاطر نشان کرد راه‌های ارتباطی بخش مرکزی نیز در حوزه درآگاه به طول ۵ کیلومتر به اتمام می‌رسد و ۵ کیلومتر راه ارتباطی روستاهای دشت آزادگان و ۵ کیلومتر از روستای نیزار به بهره‌برداری خواهد رسید.
  
 جهانگیری به راه های روستایی بخش فارغان نیز اشاره کرد و افزود مقدار ۱۶/۱  کیلومتر راه روستایی در این بخش در حال اجرا است که تا پایان سال مقدار ۶/۱  کیلومتر در روستای نسا به بهره‌برداری خواهد رسید.وی اضافه کرد: با پیگیری استاندار محترم از طریق دفتر مناطق محروم کشور و بنیاد مستضعفان، نوید آسفالت ۹۰ تا ۹۵ درصد و بهره برداری از پروژه های مصوب در حوزه راه به مردم بخش احمدی تا پایان دولت دوازدهم داده می شود.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها