اتاق های بازرگانی در توسعه تجارت هرمزگان با کشورهای همجوار فعالتر عمل کنند



استاندار هرمزگان بر لزوم فعال تر شدن اتاق های اصناف و بازرگانی استان در راستای توسعه تجارت با کشورهای همجوار تاکید کرد.

 

به گزارش صبح ساحل، فریدون همتی روز جمعه در هرمزگان گفت: برای توسعه تجارت با کشورهای همجوار تمام تلاش خود را به منظور تسهیل صادرات و واردات کالا انجام داده ایم و از اتاق های اصناف و بازرگانی نیز انتظار داریم در این زمینه فعالیت های گسترده ای داشته باشند.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های مجموعه خانواده ۴۱ هزار نفری اصناف هرمزگان، گفت: اصناف نقش بسیار مهمی در اقتصاد استان بر عهده دارند.

همتی بیان داشت: در این دوران که با تحریم های ناجوانمردانه دشمنان و همچنین شیوع بیماری کرونا مواجه هستیم بازاریان و اصناف استان با ایفای نقش انقلابی و جهادی خود اجازه نداده‌اند، بازار با کمبود کالا مواجه باشد.

استاندار هرمزگان گفت: اصناف هرمزگان با تامین، توزیع و عرضه به موقع و دقیق کالاها در راستای حفظ آرامش و نشاط در بازار کارهای بزرگ و اثرگذاری انجام داده‌اند.

همتی با اشاره به نقش مهم همه اصناف در کنترل و نظارت بر بازار، تصریح کرد: در این راستا نیز خود بازاریان اقدامات موثری در زمینه جلوگیری از گرانی در بازار داشته‌اند.

وی به همراهی و همکاری بسیار خوب اصناف در راستای مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و بیان داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری در واحدهای مختلف صنفی، پاساژ ها و بازارها باید همچنان تداوم داشته باشد و بازاریان می‌توانند این فرهنگ را هرچه بیشتر در جامعه نهادینه کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها