رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای شهر بندرعباس:

ایجاد شهرک پیامبر اعظم بزرگترین ظلمی بود که در حق مردم هرمزگان شد



رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای شهر بندرعباس گفت: ایجاد شهرک پیامبر اعظم به دلیل عدم ایجاد زیر ساخت های اصلی بزرگترین ظلمی بود که در حق مردم استان هرمزگان اتفاق افتاده است.

 

به گزارش صبح ساحل، رضا حیدری زاده در یکصد و هشتاد و سومین جلسه شورای شهر بندرعباس  با حضور رمضان امینی مدیر کل دفتر ارزیابی و عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، اظهار کرد:  ایجاد شهرک پیامبر اعظم به دلیل عدم ایجاد زیر ساخت های اصلی بزرگترین ظلمی بود که در حق مردم استان هرمزگان اتفاق افتاده است و امروز دو تولی گری در شهر بندرعباس و شهرک پیامبر اعظم هویدا است و هنوز ساکنین این شهرک نمی دانند که مطالبات خود را از شهرداری پیگیری نمایند یا مسکن و شهرسازی که این باعث سردرگمی و نگرانی مردم شده است.

وی افزود: در زمینه تغییرات کاربری ها با یک بررسی متوجه می شویم که چرا دستگاههای دولتی نتوانستند، زمین های خود را نگهداری کنند و مجبور به تغییر کاربری شده اند در این دوره و دوره های قبل تغییر کاربری هایی داشته ایم چون دستگاههای متولی امکان خریداری یا پرداخت قیمت زمین با توجه به افزایش و قیمت بالا را نداشتند.

حیدری زاده بیان کرد: در بحث آموزش و پرورش با کمبود فضای بسیار شدید از نظر فیزیکی مواجه هستیم، همچنین بهداشت و درمان و فضای سبز نیز از نظر کمبود فضایی وضعیت خوبی ندارند.

منبع:ایلنا

منتشر شده: 1
فاطمه موسوی
۱۲ تیر ۱۳۹۹
باسلام،آیا نمی شد قبل از ايجاد یا حین ساخت شهرک پیامبراعظم مسؤلان شهری نظارت می کردن وچاره ای برای زیر ساخت ها می اندیشیدند.همين الان هم این شهرک مورد بی مهری مسؤلان هست میشود .
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها