12

مهر

1403


ورزشی

06 مرداد 1399 17:01 0 کامنت

تیم فوتسال کارگری فولاد هرمزگان در سومین دوره بازی های جهانی ورزش کارگری شرکت های جهان شرکت خواهد کرد.

به گزارش صبح ساحل، بهزاد نامورجاه رئیس هیات ورزش کارگری استان هرمزگان به صبح ساحل گفت: مسابقات ورزشی کارگری استان در صورت مساعد شدن شرایط و اخذ مجوز با رعایت کامل دستورالعمل بهداشتی برگزار می شود.
وی گفت: سومین دوره بازی های ورزشی شرکت های کارگری جهان که قرار در خردادماه سال جاری در شهر آتن کشور یونان برگزار شود به دلیل شیوع ویروس کرونا به خردادماه سال ۱۴۰۰ موکول شده است .
رئیس هیات ورزش کارگری استان هرمزگان اظهار داشت : باتوجه به سوابق قهرمانی تیم فوتسال فولاد در مسابقات استانی و کشوری و تاییدیه کمیته فنی هیات ورزش کارگری و با حمایت مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان اقدامات لازم در خصوص اعزام این تیم در حال انجام می باشد.
وی گفت: فولاد هرمزگان برنامه ریزی مناسبی در حوزه ورزش کارگری دارد و نقش ویژه ای در پایداری ورزش همگانی با اخذ تفاهم نامه با بیش از ۶۰ باشگاه بدنسازی و سالن های ورزشی در سطح استان دارد و مرکز تندرستی و ورزش این شرکت به عنوان اولین مرکز تندرستی استان در حال راه اندازی می باشد.
رئیس هیات ورزش کارگری استان هرمزگان بیان داشت : این شرکت از تبصره دو ماده 38 قانون مالیات بر ارزش افزوده جهت تهاتر هزینه های ورزش کارگری در چهار فصل سال ۹۸ و سه ماهه اول ۹۹ استفاده نموده است که شرکت های دیگر استان نیز می تواند با استفاده از تجریبات امور ورزش این شرکت از این تبصره جهت بازگشت هزینه های ورزشی استفاده نمایند.

وی در پایان گفت : جا دارد از مسئولین شرکت فولاد بابت حمایت مستمر از ورزش کارگری تشکر نمایم.

  فوتسال

دیدگاه ها (0)
img