12

مهر

1403


ورزشی

18 شهریور 1399 13:36 0 کامنت

منوچهر محرابی از تهران قهرمان هشتمین دوره مسابقات شطرنج آنلاین پیشکسوتان ایران در هرمزگان شناخته شد.
به گزارش صبح ساحل، هشتمین دوره مسابقات شطرنج آنلاین پیشکسوتان ایران به میزبانی هرمزگان با زمان سه دقیقه ویک ثانیه پاداش با شرکت ۲۰نفر از استان های کشور بر گزار شد که در پایان منوچهر مهرابی از تهران عنوان قهرمانی را کسب کرد.
امیر علی تقی خانی از تهران در مکان دوم ایستاد و ابراهیم غدیری از تهران سوم شد.
شطرنج آنلاین مرکز استعدادهای درخشان حقانی
عنوان قهرمانی شطرنج آنلاین مرکز استعدادهای درخشان حقانی را مهدی ابراهیمی از آن خودش کرد. .
این دوره از رقابت ها با حضور دانش آموزان مرکز حقانی برگزار شد که مهدی ابراهیمی عنوان قهرمانی را کسب کرد. آریا مظفری در مکان دوم ایستاد و آرشام مظفری در جای سوم قرار گرفت.
ششمین دوره مسابقات شطرنج آزاد آنلاین جزیره کیش برگزار شد.‌ دراین دوره از رقابت‌ها که  با حضور ۲۸ شطرنج باز از شهرهای مختلف استان هرمزگان در ۹ دور و به روش سوئیسی برگزار شد سهراب شمس الدینی  از  میناب با کسب ۸ امتیاز و پوئن شکنی ۳۳ عنوان قهرمانی را کسب کرد. محمدحسین هروی  از کیش با کسب ۶/۵ امتیاز در مکان دوم ایستاد. نادر نوروزیان از کیش با کسب ۶/۵ امتیاز و پوئن شکنی ۲۶ در جای سوم قرار گرفت.  مقام برتر رده سنی کمتر از ۱۴ سال را آریا صنوبر از کیش با کسب ۶ امتیاز به خودش اختصاص داد. 


شطرنج آنلاين  لیگ شهرهای هرمزگان
بندرعباس قهرمان هشتمین دوره مسابقات شطرنج آنلاين  لیگ شهرهای استان هرمزگان شناخته شد.
در این دوره از رقابت ها که با شرکت ۸ تیم از شهرهای استان هرمزگان و با شرکت ۵۸ شطرنجباز برگزار شد 
شهرستان بندرعباس با کسب ۱۰۹ امتیاز  عنوان قهرمانی را کسب کرد.  شهرستان کیش  با کسب ۱۰۲ امتیاز در مکان دوم ایستاد و شهرستان میناب با کسب ۸۳ امتیاز
در جای سوم قرار گرفت.
شطرنج برخط (آنلاین) آزاد جزیره ابوموسی
نادر نوروزیان  از جزیره کیش  قهرمان هشتمین دوره هفتگی مسابقات شطرنج برخط (آنلاین) آزاد جزیره ابوموسی شناخته شد. این دوره از مسابقات در با شرکت ۳۲ شطرنجباز در ۷ دور بازمان۲+۳دقیقه به روش سوئیسی و  بصورت آنلاین برگزار شد .در پایان این مسابقات  نادر نوروزیان از کیش ، علیرضا صداقت از لارستان،  علیرضا عقیدتمند از کیش ، علیرضا امینی ازبندرعباس و سید امیرمحمدموسوی ازبندرعباس
عنوان های اول تا پنجم را کسب کردند.
شطرنج آنلاین آزاد به میزبانی شهرستان بندرلنگه
پارسا رحیمی شهمیرزادی قهرمان نهمین دوره از مسابقات شطرنج آنلاین آزاد به میزبانی هیات شطرنج شهرستان بندرلنگه شناخته شد.
آزاده پاسلار رئیس هیات شطرنج شهرستان بندرلنگه گفت : این دوره از مسابقات  با شرکت ۵۸ شطرنجباز در ۹ دور به روش سوئیسی و با زمان سه دقیقه بدون فیشر، به صورت آنلاین برگزار شد  که در پایان پارسا رحیمی شهمیرزادی از بندرعباس با ۸/۵ امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد. عرفان میرزایی از فیروزآباد با ۷  امتیاز
در مکان دوم ایستاد. محمد محمد زمان از بستک شش امتیاز سوم شد و  زهرا قربانی از تبریز با پنج  امتیار عنوان امتیاز آورترین بانو را به دست آورد.
مسابقات هفتگی بلیتس آنلاین شهرستان میناب
مسابقات هفتگی شطرنج آنلاین میناب طبق برنامه از قبل اعلام شده با حضور شطرنجبازانی از نقاط مختلف کشور با حضور ۵۲ نفر با زمان پنج دقیقه و سه ثانیه پاداش در ازای هر حرکت در ۷ دور به روش سوئیسی انجام شد که در پایان شایان نجمی از آستارا با کسب ۶/۵ امتیاز عنوان نخست را از آن خودش کرد. نیما نجفی  از بندرعباس با کسب شش  امتیاز در مکان دوم ایستاد. علیرضا رفیق از رشت با کسب پنج  امتیاز سوم شد.  امتیاز آورترین بازیکن زیر ۱۴  سال کیان رضایی از لامردو امتیاز آورترین بازیکن بانو مبینا متوسل از اصفهان شناخته شدند. 

 

دیدگاه ها (0)
img