رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

بیمارستان زنان و زایمان شریعتی بندرعباس بزودی افتتاح می‌شود



رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان گفت: بیمارستان زنان و زایمان شریعتی بندرعباس بزودی افتتاح می‌شود.

به گزارش صبح ساحل، حسین فرشیدی در بازدید صبح امروز از بیمارستان جدید الاحداث شریعتی بندرعباس با اعلام این خبر افزود: بیمارستان شریعتی بندرعباس از امروز فعالیت خود را در جهت ارائه خدمت به بیماران آغاز کرد.

وی با بیان اینکه کلینیک تخصصی و فوق تخصصی زنان، اطفال و نوزادان بیمارستان از مرداد ماه سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده بود، گفت: به دلیل نیاز مبرم به تخت بیمارستانی ویژه زنان از امروز سایر بخش های این مرکز درمانی فعالیت خود را آغاز و به تدریج وارد چرخه ارائه خدمات درمان می شود.

دکتر فرشیدی عنوان کرد: این مرکز درمانی 130 تخت خوابی با زیربنای 10 هزار و 660 متر مربع و اعتباری بالغ بر 130 میلیارد تومان در راستای ارائه خدمت به زنان، مادران باردار و کودکان و نوزادان ساخت و تجهیز شده است.

اورژانس، 5 اتاق عمل مجهز، بخش زایمان، بخش مراقبت پس از زایمان، بخش مادران پرخطر، (آی.سی.یو و ان.آی.سی.یو)، بخش نوزادان، رادیولوژی، آزمایشگاه، بخش زنان، بخش بستری و کلینیک تخصصی و فوق تخصصی از مهمترین بخش های این بیمارستان دانشگاهی در بندرعباس است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها