ارتقای امنیت جامعه با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و نیروی انتظامی



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: این دانشگاه می‌تواند  با در اختیار قراردادن ظرفیت‌های خود و تعامل با نیروی انتظامی  و پلیس در بالابردن سطح  امنیت جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش فعالی ایفا کند.

به گزارش صبح ساحل و به نوشته خبرگزاری آنا، احسان کامرانی در دیدار با فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تبریک و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: امنیت و اقتدار امروز مرهون خون شهدا و جان‌برکفانی است که در راه اعتلای نظام مقدس و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی می‌کنند و نیروی انتظامی به‌عنوان حافظ امنیت کشور در صف نخست این جانفشانی‌ها و ایثارگری ها قرار دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات ارزنده پلیس در حفظ امنیت جامعه عنوان کرد: امروز  نیروی انتظامی به برکت حضور پژوهش‌محور،  فعال و هوشمندانه در جامعه  و نظارت برای ایجاد محیطی ایمن و به‌دور از دغدغه برای خانواده‌ها  توانسته از محبوبیت بالا در جامعه برخوردار باشد.

کامرانی، عملکرد و فعالیت  پلیس را بر محور علمی و پژوهشی ستود و افزود: از اینکه امروز پلیس با حضور در میدان‌های علمی و پژوهشی به‌دنبال شناسایی ریشه مشکلات و نارسایی‌های اجتماعی است، نشان از نوآوری و حرکت این نیروی منسجم بر محور علم، پژوهش و فناوری است که بدون شک می‌تواند تأثیرات عمیق‌تری بر بخش‌های مختلف جامعه داشته باشد.

وی مأموریت دانشگاه آزاد اسلامی را در دوران  مدیریت جدید، حل مسائل و مشکلات جامعه عنوان کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با نگاه فرادانشگاهی و به‌کارگیری ظرفیت‌های توانمند خود به‌دنبال  این است تا برای رفع مشکلات و نارسایی‌های احتمالی  جامعه در همه حوزه‌ها، حضور پیدا کرده و درصدد حل مشکل برآید.

این مسئول کاهش آسیب‌های اجتماعی را یکی از اهداف دانشگاه آزاد اسلامی در استان هرمزگان برشمرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با ایجاد مرکز مشاوره با حضور استادان مجرب و صاحب‌نظر، راه‌اندازی و فعالیت رشته‌های روان‌شناسی و تربیتی در مقاطع مختلف و برگزاری دوره‌های کوتاه مدت آمادگی این را دارد  تا با همکاری نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان بتواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی و سلامت جامعه به‌خوبی ایفای نقش کند.

کامرانی با اعلام همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با پلیس گفت: این دانشگاه می‌تواند  با در اختیار قراردادن ظرفیت‌های خود و هم‌اندیشی و تعامل با نیروی انتظامی  و پلیس در بالابردن سطح  امنیت جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش فعالی ایفا کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها