رویدادهای مهم هرمزگان در 27آبان 1374؛

طوفان هرمزگان، کردستان و فارس را درهم شکست



روزنامه‌ای که برای این هفته انتخاب‌شده، روزنامه‌ی شنبه 27 آبان سال 1374 است که یکی از تیترهای مهم آن «طوفان هرمزگان، کردستان و فارس را درهم شکست» طبق روایتی که در این گزارش آماده؛ مسابقات بسکتبال امیدهای کشور بوده است که تیم‌های خوزستان، کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کردستان، بوشهر و تبریز و توابع استان‌های تهران و همدان حضور داشتند. در این مسابقات، هرمزگان توانست نتایج قابل قبولی را به دست آورد در این صفحه مشاهده می‌کنید پر از آگهی‌های رنگارنگ است. همچنین از افتتاح یا برند جدید در سطح شهر خبر می‌دهند.
    
این روزنامه در شنبه 24 آبان ماه سال 1376 به چاپ رسیده که شامل دو تیتر مهم است، همچنین در صفحه اول آن آگهی‌های متنوعی مشاهده می‌شود.
روزنامه‌ای که مشاهده می‌کنید، حرف‌های پشت خط مردم از مشکلات و معضلات محله‌هایشان در سال‌های یادشده نوشته‌اند. توقعاتی اعم از حقوق که از مسئولین داشتند را به سخن آورده است. تیتری که بیشتر به چشم می‌خورد؛ «خیابان‌هایی که باتلاق تبدیل می‌شوند ». یک شهروند بانام اسماعیلی نوشته است: «خیابان‌ها در محله‌ی ششصد دستگاه، تقریباً فرسوده و نابودشده و سال‌ها از عمر مفید آن‌ها می‌گذرد.» وی از مسئولین درخواست رسیدگی به وضعیت خیابان‌ها را داشته است.
   حرف های پشت خط 
در این شماره روزنامه، یک حادثه دل‌خراش مشاهده می‌شود، «مجتبی سالاری»، نوجوان 11 ساله رودانی بسیار شیفته‌ی فوتبال بوده که فوتبال را فراتر از رویاهای خود می‌دیده است. پس‌ازآنکه نتایج رضایت‌بخش خود در این عرصه را مشاهده نمی‌کند، غش می‌کند و به حالت کما می‌رود. حال از سرنوشت این نوجوان 11 ساله اطلاعی نداریم ولی امیدواریم از وضعیت سلامتی مطلوبی برخوردار باشد.
   
  
در این شماره از روزنامه، تیتری با عنوان «نون و متوتا چه خاشه...!» مشاهده می‌شود نویسنده‌ی این گزارش «حسین نوربخش» بوده که توضیحاتی در خصوص تهیه‌ی مهیاوه ارائه کرده است.
در ادامه قسمت هایی از روزنامه های آبانماه سال 74 و 76 را به خواهید دید.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها