رئیس هئیت کشتی شهرستان جاسک

مسوولان به فکر احداث یک سالن اختصاصی کشتی باشند



رئیس هئیت کشتی جاسک گفت:  مدت دو سال است که  فعالیت آموزش کشتی را برای رده سنی نوجوانان و جوانان آغاز کرده ایم و طی این مدت  استعداد های خوبی شناسایی کرده ام و سه نفر از کشتی گیران جاسکی در رده سنی نوجوانان وجوانان  در مسابقات استانی مقام کسب کرده اند.


به گزارش صبح ساحل، باید توجه بیشتری به این رشته ورزشی شود و  با هماهنگی‌های که با  شهبازی دبیر هئیت کشتی استان انجام داده ام چهار نفر از کشتی گیران نوجوان و جوان را برای اردو  تمرینی مشترک با وسیله شخصی به مرکز استان می بربم و   هدف از  شرکت در این اردو تمرینی کسب تجربه  و آشنایی با نحوه تمرینات کشتی گیران استان می‌باشد. 


مجتبی خرم روز رئیس هئیت کشتی جاسک گفت: سالن اختصاصی کشتی نداریم ولی با لطف و عنایت و همکاری خوب رئیس  اداره ورزش وجوانان یک سالن  در اختیار ما گذاشته شده است و تشک کشتی را در آن سالن پهن کرده ایم  و کشتی گیران مشغول فعالیت هستند.


وی بیان داشت : یک تشک کشتی نیز با همکاری خیرین و بخشی از هزینه خودم خریداری شده است که به زودی به شهرستان جاسک خواهم آورد. خرم روز رئیس هیئت کشتی جاسک گفت:  امسال بنا داریم در فصل تابستان و تعطیلی مدارس دوره های  آموزش کشتی را با افراد بیشتری ادامه بدهیم. 


وی بیان داشت: از همکاری های شهبازی دبیر هیئت کشتی استان تشکر می کنم که همواره در کنار ما و جامعه کشتی جاسک می‌باشد و از مسولین استان و شهرستان به فکر یک سالن اختصاصی کشتی در جاسک باشند. 


لازم به توضیح است که در حال حاضر ۲۰ کشتی گیر نوجوان ، جوانان و بزرگسالان تمرینات خود را زیر نظر خرم روز مربی و رئیس هئیت کشتی جاسک انجام می دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها