12

مهر

1403


اجتماعی

27 آبان 1399 21:00 0 کامنت

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از اتمام پروژه روکش آسفالت گردنه برند شهرستان پارسیان به طول 5/5 کیلومتر خبر داد .
به گزارش صبح ساحل، میرداد میردادی با اشاره به اینکه پروژه مذکور در حوزه شهرستان پارسیان محور سه راهی پاسگاه لاورچهو-لامرد واقع شده است و به واسطه وجود گردنه ها و پیچ های خطرناک در طول مسیر، یکی از نقاط حادثه خیز در این محور بشمار می رود ابراز داشت: اتمام روکش آسفالت گردنه برند پارسیان و بهره برداری از آن، ضمن تسهیل عبور و مرور مردم و کاربران جاده ای، موجب افزایش ضریب ایمنی و ایجاد تردد آسان می شود .
وی تصریح کرد: در گذشته سطح رویه آسفالت مسیر مذکور در وضعیت نامناسبی قرار داشت لذا با برنامه ریزی های انجام شده، ارتقاء کیفی روکش آسفالت این محور با هدف مناسب سازي و ارتقاي کيفي آن و بهبود عبور و مرور وسائط نقليه در دستور کار این اداره کل قرار گرفت و یکی از دلایل اهمیت این پروژه نیز، اتصال استان هرمزگان به استان فارس می باشد که همین امر باعث می شود تردد و ترافیک بالایی در طول مسیر صورت گیرد.
میرداد میردادی اضافه کرد: عملیات اجرایی روکش آسفالت این مسیر از محل اعتبارات استانی و با اعتباری بالغ بر15 میلیارد ریال به اتمام رسیده است.
معاون راهداری خاطر نشان ساخت: روکش آسفالت محور فوق الذکر به طول 5/5 کیلومتر از اواخر مهر ماه سال جاری آغاز گردیده و با تلاش های انجام شده در مدت زمان 20 روز به پایان رسیده است.
لازم به ذکر است تعمیر و مرمت علایم ایمنی و جاده ای جهت ایمن سازی بیشتر در این محور انجام گردیده است . 

 

 

دیدگاه ها (0)
img