افزایش ۳۰ درصدی قیمت مرغ در یک هفته



با گذشت بیش از ۷ سال از آن دوران، قیمت مرغ براساس بررسی‌های میدانی به کیلویی بالای ۳۳ هزار تومان رسیده که نشان از افزایش بیش از ۵ برابری آن در سال‌های فعالیت دولت حسن روحانی دارد.

به گزارش صبح ساحل، در مرداد ماه ۹۲ که دولت تدبیر و امید کار خود را آغاز کرد قیمت هر کیلو مرغ براساس گزارش‌های رسمی ۶۴۸۰ تومان بود.

امروز با گذشت بیش از ۷ سال از آن دوران، قیمت مرغ براساس بررسی‌های میدانی به کیلویی بالای ۳۳ هزار تومان رسیده که نشان از افزایش بیش از ۵ برابری آن در سال‌های فعالیت دولت حسن روحانی دارد.

بررسی قیمت مرغ کشتار در بازار نشان می‌دهد طی یک هفته اخیر قیمت مرغ در استان‌های مختلف بین ۱۵ تا ۳۰ درصد رشد داشته است.

هم‌چنین بررسی قیمت مرغ کشتار در بازار نشان می‌دهد طی یک هفته اخیر قیمت مرغ در استان‌های مختلف بین ۱۵ تا ۳۰ درصد رشد داشته است، به‌طوری‌که قیمت هر کیلو مرغ در تهران طی یک هفته اخیر از ۲۶ هزار و ۵۰۰ با رشد ۲۶ درصدی به ۳۳ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده، در استان اصفهان طی یک این مدت قیمت مرغ رشد ۳۷ درصدی داشته، در خراسان جنوبی رشد ۳۴ درصدی، در کردستان رشد ۳۲ درصدی، در کرمانشاه رشد ۳۰ درصدی و در گیلان نیز رشد ۲۹ درصدی را تجربه کرده است. 

قابل ذکر است در بین استان‌های مختلف، قیمت مرغ در استان‌های قزوین، مازندران و اردبیل گرچه کمترین رشد را داشته، اما قیمت مرغ در دو استان اردبیل و مازندران نزدیک به ۳۰ هزار تومان است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها