اهالی شهرک الغدیر حاجی آباد از مشکلات محله خود می گویند



محله شهرک الغدیر یکی از محلات نسبتا قدیمی حاجی آباد است و از احداث آن قریب به ۲۰ سال میگذرد، اما هنوز مشکلات عدیده ای وجود دارد که ساکنین این شهرک را آزار می دهد.با توجه به درخواست اهالی محل به بررسی مشکلات و کم و کاستی های این شهرک از نزدیک پرداختیم.

 
از معابر و کوچه های خاکی تا نبود فضای سبز در شهرک و حتی عدم وجود سطل زباله از جمله مواردی بود که به وضوح در این محله به چشم می خورد. یکی از ساکنین شهرک در گفتگو با خبرنگار صبح ساحل با اشاره به وضعیت کوچه ها و معابر می گوید: حدود بیست سال از احداث این شهرک می گذرد اما هنوز کوچه ها آسفالت نشده، هنگام وزش باد و یا عبور و مرور خودروها گرد و خاک زیادی به هوار بلند می شود و باعث ایجاد مشکلات زیادی برای ساکنین می شود. در هنگام بارندگی رفت و آمد برای افراد پیاده تا حدودی غیرممکن می شود.

یکی دیگر از ساکنین شهرک الغدیر از نبود سطل زباله سخن گفت و افزود: حدود 400 خانوار در این شهرک زندگی می کنند اما با این وجود در هیچ نقطه ای از شهرک سطل زباله وجود ندارد و اهالی مجبورند زباله های خود را در گوشه کناره ها و یا در کنار دیوار خانه ها رها کنند که این امر از طرفی باعث تجمع سگ های ولگرد شده و از طرف دیگر باعث شیوع بیماری های مختلف می شود.

اهالی شهرک الغدیر حاجی آباد از مشکلات محله خود می گویند


ضعیف بودن پوشش تلفن همراه و اینترنت موبایل هم یکی دیگر از مشکلات محله است. مخصوصا در این برهه از زمان که دانش آموزان برای تحصیل به فضای مجازی وابسته اند ضعف اینترنت تلفن همراه و نبود زیرساخت تلفن جهت بهره مندی از اینترنت ثابت،روند ادامه تحصیل دانش آموزان را با مشکل مواجه ساخته است.

اهالی شهرک الغدیر حاجی آباد از مشکلات محله خود می گویند 


از دیگر مشکلات این محله می توان به نام گذاری نشدن کوچه ها و خیابان های این شهرک اشاره کرد. تا جایی که اهالی محله سردرگمند و واقعا نمی دانند چگونه باید آدرس منزل خود را به کسی بدهند. به گفته ساکنین بارها مرسوله های پستی آنان به دلیل سختی آدرس و نبود تابلو نامگذاری شده بر سر کوچه ها برگشت خورده و مامور اداره پست موفق به پیدا کردن آدرس مورد نظر نشده است.
حال با توجه به این مشکلات اهالی اظهار داشتند که برای رفع آنها بارها به مراجع ذیربط مراجعه کرده ایم ولی تا کنون اقدام اساسی صورت نگرفته است و پیگیری ها نتیجه بخش نبوده است.

اهالی شهرک الغدیر حاجی آباد از مشکلات محله خود می گویند

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها