لیگ پینت بال هرمزگان

شهرداری منطقه یک همچنان صدرنشین است



هفته پنجم  لیگ پینت بال هرمزگان  به نام شهید حاج قاسم سلیمانی برگزارشد.

 

به گزارش صبح ساحل، رقابت های هفته پنجم لیگ پینت بال هرمزگان با برگزاری ۱۰  بازی در مجموعه پینت بال سینگو واقع در پارک غدیر دنبال شد.
در هفته پنجم شهرداری منطقه یک با کسب یک برد در مقابل بیمه ا یران همچنان در صدر جدول رده بندی  باقی ماند اما باخت این تیم در مقابل پترو کالای هکمتان باعث شد اختلاف امتیازات در صدر جدول کم شود و
تیم های اول تا چهارم این امید را داشته باشند که در پایان هفته ششم که هفته پایانی دور رفت می باشد با صدرنشینی دور رفت را به پایان ببرند.
در دیدارهای هفته پنجم تیم ام تی دی سه بر صفر تیم سازمان فرهنگی ورزشی را برد. ریتون و سراب خانه آتش یک یک مساوی شدند. رویال گیت سه بر صفر سازمان پسماند را شکست داد. پترو کالای هکمتان دو بر یک شهرداری منطقه یک را از پیش رو برداشت.
آتش نشان دو بر صفر بیمه ایران نمایندگی اقبالی را شکست داد. تیم نام یک بر صفر از سد سراب خانه آتش گذشت. رویال گیت سه بر صفر سازمان فرهنگی ورزشی را برد. پترو کالای هکمتان دو بر یک مقابل ریتون به برتری دست یافت. آتش نشان سه بر صفر بر سازمان پسماند غلبه کرد. شهرداری منطقه یک سه بر صفر بیمه ایران نمایندگی اقبالی را شکست داد. در  پایان هفته پنجم تیم شهرداری منطقه یک با کسب ۱۹ امتیاز صدرنشین است. تیم پترو کالای هکمتان با ۱۸ امتیاز عنوان دومی را در اختیار دارد. تیم ام تی دی با ۱۸ امتیاز و تفاضل کمتر در مکان سوم ایستاده است‌. تیم آتش نشان با ۱۷ امتیاز چهارم  است. تیم سراب خانه آتش با ۱۵ امتیاز در مکان پنجم  قرار گرفته است‌. تیم های رویال گیت با ۱۳ امتیاز، نام با ۱۱ امتیاز، بیمه ایران با ۱۱ امتیاز و تفاضل کمتر،  ریتون با ۱۰ امتیاز ، فرهنگی ورزشی شهرداری با ۱۰ امتیاز و تفاضل کمتر و تیم سازمان پسماند بدون امتیاز در مکان های ششم تا یازدهم جدول رده بندی قرار گرفته اند.
دیدارهای هفته ششم و پایان دور رفت روز جمعه بیست وششم دی ماه برگزار خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها