12

مهر

1403


ورزشی

21 دی 1399 12:18 0 کامنت
بالاخره پس از کش و قوس های فراوان ، محمد احمدی زاده به عنوان رئیس جدید هیات فوتبال شهرستان بندرعباس معرفی شد.
به گزارش صبح ساحل، آیین معارفه رئیس جدید هیات فوتبال شهرستان بندرعباس با حضور امین رئیسی،  رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان،  قاسم رنجبریان رئیس و اصغر معماری دبیر هیات فوتبال استان و  حسین احمدی پیشکسوت ورزش در محل اداره ورزش و  جوانان بندرعباس برگزار شد. 
امین رئیسی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس در آئین معارفه رئیس هیات فوتبال شهرستان بندرعباس گفت: از رئیس هیات فوتبال هرمزگان بابت پذیرش فرد پیشنهادی اداره ورزش و جوانان بندرعباس تقدیر می کنیم و امیدواریم همکاری سخت افزاری و نرم افزاری هیات استان و شهرستان را شاهد باشیم. 
وی بیان داشت: فوتبال شهرستان بندرعباس تنها شهر بندرعباس نیست بلکه شش بخش را شامل می شود و باید فوتبال در تمام نقاط شهرستان ساری و جاری شود. 
رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس بیان داشت: دخالتی در انتخاب ارکان و اعضا هیات فوتبال شهرستان بندرعباس نکرده و نخواهم کرد و باید از افرادی بهره ببریم که لایق باشند و به دنبال افراد اشباع شده نباشید. وی گفت: امیدوارم زمین فوتبال تختی به صورت دائم به هیات فوتبال شهرستان بندرعباس واگذار شود تا در برگزاری مسابقات و درآمدزایی فوتبال بندرعباس پیشرفت لازم را انجام دهد. 
قاسم رنجبریان، رئیس هیات فوتبال استان هرمزگان گفت: با رایزنی و هماهنگی اداره ورزش و جوانان بندرعباس فرد لایقی انتخاب شد، فارغ از مسائل سیاسی به دنبال فردی بودیم که پیشینه ورزشی و اجرایی داشته باشد که با هماهنگی و رایزنی های صورت گرفته به نتیجه رسیدیم که احمدزاده می تواند فرمان فوتبال بندرعباس را به حرکت دربیاورد. 
وی بیان داشت:  امیدوارم مشکل چهار پنج سال اخیر فوتبال بندرعباس برطرف شود، با قوی شدن فوتبال بندرعباس به طور حتم فوتبال هرمزگان هم رشد می کند و هرگونه حمایت از رئیس جدید شهرستان بندرعباس صورت می گیرد. رنجبریان گفت: باید در بحث مدارس فوتبال و رده های سنی نیز به صورت جدی مورد برنامه ریزی صورت می گیرد، امیدوارم بتوانیم وضعیت زمین فوتبال تختی را با هماهنگی اداره ورزش و جوانان بندرعباس به وضعیت مطلوب گذشته بازگردد. 
احمدی زاده، رئیس جدید هیات فوتبال شهرستان بندرعباس گفت: از اعتمادی که به بنده صورت گرفت، تشکر می کنم و به طور حتم با عملکردم جواب این اعتماد را خواهم داد، از تمامی پیشکسوتان فوتبال استان هرمزگان و شهرستان بندرعباس رخصت می گیرم و امیدوارم تمامی دلسوختگان فوتبال دست یاری که دراز شده را بگیرند تا با کمک هم فوتبال بندرعباس را رشد دهیم. وی بیان داشت: باید مسیر واقعی رشد را پیدا کنیم تا بتوانیم به خواسته خود دست یابیم . از این فرصت استفاده خواهم کرد و فوتبال بندرعباس را از وضعیت توقف کنونی خارج می‌کنیم و فوتبال بندرعباس را در سراسر شهرستان فعال خواهیم کرد.
محمد احمد زاده گفت: فوتبال با سایر رشته ها تفاوت دارد، زیرا زیرساخت مناسب و فعالین توانمندی در فوتبال بندرعباس وجود دارد و می توان با برنامه ریزی مناسب شهری پویا و فعال را ایجاد کرد.
  
دیدگاه ها (0)
img