12

مهر

1403


ورزشی

22 مهر 1392 09:20 0 کامنت

 صبح ساحل، ورزشی _ هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران با برگزاری یازده دیدار وشکست سنگین البدربندرکنگ نماینده هرمزگان ونساجی نماینده مازندران به کار خود پایان داد. 

 

دراین هفته دو تساوی و یک شکست برای نمایندگان هرمزگان رقم خورد.در ورزشگاه خلیج‌فارس بندرعباس طلایی‌پوشان هرمزگان درمقابل پیکان تهران صف‌آرایی کردند. شاگردان عباس سرخاب درنیمه اول موقعیت زیادی به دست آوردند اما این موقعیت‌ها با بی‌دقتی مهاجمان آلومینیوم از دست رفت ولی پیکان از تک موقعیت نیمه‌اول خود استفاده کرد وتوانست در دقیقه 37 توسط علی امیری به گل برسد. با این گل نیمه اول به پایان رسید.با شروع نیمه‌دوم آلومینیوم المهدی برحملات خود اضافه کرد ولی آن چه نشان می‌داداین‌بود که گرمای هوا باعث شده بود تا توان بدنی بازیکنان این تیم کم شده باشد و این موضوع باعث شد که عباس سرخاب دست به ترکیب خود بزند. در دقیقه 75 رضا معقولی که هنوز ده دقیقه از ورودش به زمین نمی‌گذشت با یک شوت از فاصله 35 متری موفق شد گل مساوی را برای آلومینیوم به ثمر برساند. آلومینیوم پس از این گل چندین موقعیت دیگر هم داشت اما به گل نرسید. در دقیقه 88 هم شاگردان فرهادکاظمی یک موقعیت صددرصدگل را از دست دادند تا این بازی بانتیجه یک بریک مساوی به پایان برسد، آلومینیوم با این یک امتیاز پس از تیم‌های ایران‌جوان‌بوشهر وپارسه تهران درمکان سوم جدول گروه ب قرار گرفت. دونماینده دیگر هرمزگان البدربندرکنگ و شهرداری بندرعباس درهفته چهارم درخارج ازخانه به میدان رفتند. البدربندرکنگ که در دوبازی قبل خود عملکرد خوبی به جاگذاشته بود دراین هفته درمقابل سایپا شمال شکست سنگین چهاربریک را پذیرفت. تیم میزبان دردقیقه پنج بازی به گل رسید تا نیمه‌اول به سودش به پایان برسد. درنیمه دوم علی عشوری‌زاده در دقیقه 55 گل مساوی را برای البدر به ثمر رساند اما درادامه این سایپا شمال بود که از میزبانی خود استفاده کرد ودر دقایق 71، 81 و 91 توسط ایمان جعفراوغلی و هادی ریاحی دروازه‌اش بازشد تا شکست سنگین چهاربریک را تجربه کند. البدربندرکنگ با این شکست مکان هفتم جدول رده‌بندی گروه دوم را ازآن خود کرد. نارنجی‌پوشان شهرداری بندرعباس که از دوبازی قبل خود صاحب دوشکست پی‌درپی شده بودند درهفته چهارم در یزد موفق شدند فولاد این شهر را متوقف سازند. شاگردان محمدامین‌چرخنده دراین دیدار در دقیقه چهارم بازی توسط مهدی اسلامی به گل رسیدند و نیمه‌اول را با پیروزی به رختکن رفتند. درنیمه دوم با وجوداین که فولاد ده‌نفره شده بود اما فشارحملات خود را کم نکرد تا این که در دقیقه 85 روی یک ضربه ایستگاهی توسط اکبر گنجی بازیکنان چندفصل گذشته شهرداری بندرعباس دروازه نارنجی‌پوشان را باز کرد تا این بازی تنها یک امتیاز برای نماینده هرمزگان داشته باشد. شهرداری با این یک امتیاز قعر جدول را به تیم گهردرود داد. در سایردیدارهای این هفته ودر دیدارهای گروه الف که نیروی زمینی تهران با 8 امتیاز صدرنشین آن است تیم گل‌گهرسیرجان درخانه نساجی مازندران را شکست داد.

گهردرود میزبان نیروی زمینی تهران بود که این بازی در پایان با نتیجه یک برصفر به سود نیروی زمینی به پایان رسید. نفت آبادان وسیاه‌جامگان مشهدهم بدون گل مساوی شدند. شهرداری یاسوج بازی دو بریک باخته را در پایان با گیتی‌پسند اصفهان دوبردو مساوی کرد. در دیدارهای گروه ب که ایران‌جوان بوشهر با 8 امتیاز صدرنشین است تیم نفت مسجدسلیمان وراهیان کرمانشاه حریف هفته آینده آلومینیوم المهدی یک بریک مساوی شدند. پاس همدان ویزدلوله پس از نود دقیقه تلاش به نتیجه بدون گل رضایت دادند. پارسه‌تهران ومس‌رفسنجان یک‌بریک مساوی شدند وابومسلم مشهد پس از این که سه هفته بازی‌هایش انجام نشد دراولین دیدار خانگی مقابل ایران‌جوان بوشهردوبریک شکست خورد. هفته پنجم رقابت‌های لیگ‌دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران هم روز چهارشنبه بیست‌وچهارم مهرماه همزمان با عیدقربان برگزار خواهد شد.دراین هفته دونماینده هرمزگان درخانه ودیگر نماینده هرمزگان هم درکرمانشاه به دیدار حریفان خود می‌روند. آلومینیوم المهدی که به دنبال صدرنشینی گروه «ب» رقابت‌ها است درهفته پنجم درکرمانشاه مهمان راهیان این شهر است. آلومینیوم با پنج و راهیان کرمانشاه با سه امتیاز تیم‌های سوم و نهم جدول رده‌بندی است. آلومینیوم المهدی در صورت پیروزی مقابل راهیان وشکست دوتیم ایران‌جوان‌بوشهر وپارسه‌تهران می‌تواند به صدرجدول این گروه بیاید. تیم البدر بندرکنگ برای جبران شکست سنگین مقابل سایپا شمال درهفته چهارم چاره‌ای ندارد که در بازی خانگی هفته پنجم مقابل پارسه‌تهران به پیروزی دست پیدا کند. پارسه‌تهران(داماش ایرانیان) درحال‌حاضر با شش امتیاز تیم دوم گروه ب می‌باشد واز چهاربازی قبل خود یک برد وسه تساوی درکارنامه دارد. نارنجی‌پوشان شهرداری برای فرار از جمع  تیم های فانوس به دست درهفته چهارم باید تیم شهرداری یاسوج را شکست دهند.

 شهرداری یاسوج که دیگر مثل سال‌های قبل نیست و از چهاربازی قبل خود موفق نشده است پیروزی کسب کند در بندرعباس به دنبال اولین پیروزی خودش در این فصل از لیگ یک است . شاگردان محمدامین چرخنده اگر می‌خواهند شرمندگی بازی قبل خانگی خود که مقابل الوند همدان شکست خوردند را جبران کنند باید همنام خود شهرداری یاسوج را با شکست روبرو سازند وبه اولین سه امتیاز لیگ یک برسند. در سایردیدارهای این هفته سیاه‌جامگان مشهد در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد میزبان گهردرود است. نیروی زمینی تهران صدرنشین گروه«الف» درخانه ودر ورزشگاه شهدا نزاجا با گل‌گهر سیرجان بازی می‌کند. پیکان تهران در پیکان شهر با پاس همدان دیدارخواهد نمود. مس رفسنجان در ورزشگاه تختی رفسنجان میزبان ابومسلم خراسان می‌باشد. نفت‌ وگازگچساران با سایپاشما ل دیدار می‌کند. الوند همدان در ورزشگاه قدس با فولاد یزد روبرو خواهد شد. استقلال اهواز در ورزشگاه تختی اهواز میزبان صنعت‌نفت آبادان است. ایران‌جوان بوشهر صدرنشین گروه «ب» با نفت‌مسجدسلیمان در ورزشگاه شهید بهشتی بازی می‌کند ودرآخرین دیدار که روز جمعه بیست‌وششم مهرماه انجام خواهد شد گیتی‌پسند اصفهان در فولاد شهر میزبان پدیده مشهد می‌باشد. در پایان این گزارش خواندن مصاحبه های محمد امین چرخنده سرمربی شهرداری بندرعباس، عباس سرخاب سرمربی آلومینیوم المهدی ، فرهادکاظمی سرمربی پیکان تهران و رضاشیردل  مربی فولاد یزد درمورد عملکرد تیم هایشان درپایان  هفته چهارم خالی از لطف نیست.

 چرخنده : نتيجه بازي به هيچ وجه راضي كننده نيست

سرمربي تيم فوتبال شهرداري بندرعباس گفت: نتيجه بازي در مقابل تيم فولاد يزد به هيچ وجه براي ما راضي كننده نيست و بايد براي مسابقات آينده خود بهتر برنامه ريزي كنيم.محمدامين چرخنده افزود: دو تيم، بازي بسته اي را به نمايش گذاشتند و بيشتر مواقع توپ در وسط ميدان بود.

وي خاطرنشان كرد: ما شناخت كاملي از تيم فولاد يزد داشتيم و فيلم چند مسابقه گذشته اين تيم را بازخواني و بازبيني كرده بوديم و هدفمان در شهر يزد، شكست تيم فولاد اين شهر بود. سرمربي تيم فوتبال شهرداري بندرعباس خاطرنشان كرد: ما در طول مسابقه چند موقعيت خوب گلزني داشتيم كه متاسفانه مهاجمان ما آن را هدر دادند. چرخنده گفت: داور مسابقه بايد در يكي از خطاهاي محرز بازيكن فولاد يزد، او را از زمين مسابقه اخراج مي كرد كه اگر اين امر اتفاق مي افتاد قطعا پيروز ميدان بوديم.

 رضا شیردل : نتيجه مساوي عادلانه بود

 مربي تيم فوتبال فولاد يزد گفت: نتيجه بازي در مقابل تيم مدعي شهرداري بندرعباس عادلانه بود .رضا شيردل افزود: دو تيم بازي سنگيني را به نمايش گذاشتند و با شناختي كه از هم داشتند خيلي دقيق و فني بازي كردند . وي خاطرنشان كرد: همين شناخت دو تيم از هم در طول مسابقه باعث شد تا به جاي يك بازي ديدني و هجومي يك مسابقه سنگين و خسته كننده را شاهد باشيم . مربي تيم فوتبال فولاد يزد اظهار داشت: همه تيم هاي امسال ليگ دسته اول كشور در دو گرو تيم هاي مدعي و قوي هستند و لذا تمامي ديدارها حساس و سنگين است . شيردل گفت: براي اين كه تيم فوتبال فولاد يزد بتواند در آينده در مسابقات امسال خود موفق باشد بايد قطعا ساير ديدارهاي خود را جدي بگيرد تا به بالاي جدول برسد .

 عباس سرخاب: به دنبال جذب یک مهاجم و هافبک هستیم 

عباس سرخاب سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم الهدی در پایان دیدارتیمش مقابل پیکان تهران ، افزود: دیدار جذاب و دیدنی از هر دو تیم شاهد بودیم که تماشاگران از تماشای آن لذت برده و موقعیت های فراوانی بر روی دروازه های هر دو تیم رقم می خورد.وی با بیان این که در صورت دقت مهاجمینش اکنون سه امتیاز این دیدار در حساب آلومینیوم هرمزگان بود، اظهار کرد: بی دقتی ها را باید به حداقل برسانیم وگرنه در دیدارهای آتی حسرت آن را می خوریم.سرخاب از جذب یک مهاجم بلندقد و هافبک طراح برای برطرف کردن مشکلات فنی تیمش خبرداد و اضافه کرد: در این دو ناحیه به مشکل می خوریم و باید با جذب هرچه سریع تر این دو نقطه ضعف بتوانیم آلومینیومی را به نمایش بگذاریم که خواسته هوادارن است.سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان در پایان اعتراض هایش را به عملکرد داوران در این دیدار امری عادی در فوتبال دانست و عنوان کرد: فوتبال هیجان دارد و در برخی صحنه های اشتباهات داوری باعث ضدحملات خطرناک تیم پیکان می شد که همین مورد را به داور این دیدار گوشزد کردم.

 فرهادکاظمی : به هدف خود نرسیدیم

فرهاد کاظمی افزود: بازی تاکتیکی از هر دو تیم شاهد بودیم که در آن به خوبی کادرفنی به آنالیز حریف پرداخته بودند.وی با بیان این که این بازی از زیباترین دیدارهای این فصل لیگ دسته اول کشور بود، تصریح کرد: هر دو تیم می توانستند پیروز میدان باشند و با سه امتیاز از زمین خارج شوند اما بی دقتی باعث شد تنها دو گل از خط دروازه ها عبور کند.کاظمی با اشاره به این که داوری در این دیدار بسیار عالی عمل کرد، اضافه کرد: امیدوارم کمتیه داوران به چنین چنیشی ادامه دهد و بتواند با استفاده از داوران باتجربه سطح مسابقات لیگ یک را بالاتر ببرد.سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران همچنین در خصوص جایگاه فعلی این تیم خاطرنشان کرد: مطمئن باشید از هفته دهم به بعد پیکان در بین تیم های مدعی قرار می گیرد و در انتهای فصل جشن صعود به لیگ برتر را جشن خواهیم گرفت.وی در پایان گفت: تیم آلومینیوم تیم پرمهره و مدعی مسابقات است و می تواند به عنوان جدی ترین رقیب تیم پیکان به شمار رود.

دیدگاه ها (0)
img