صباغیان، نماینده مجلس:

قطعی برق، به واحدهای تولیدی ضرر وارد کرده‌است/رئیس جمهور به موضوع مدیریت قیمت‌ها ورود کند



عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با انتقاد از نحوه مدیریت قطعی برق در برخی استان‌ها از خسارت‌های وارده به واحدهای تولیدی خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «محمدرضا صباغیان بافقی»، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس  در نشست علنی امروز (24 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر نیرو گفت: قطعی برق برخی شهرستان‌ها و استان‌ها در روزهای اخیر، مردم و واحدهای تولیدی را دچار مشکل کرده است، در چنین مواقعی نحوه مدیریت ارزیابی می‌شود و انتظار می‌رفت چنین مدیریتی در زمینه برق صورت نمی گرفت. می‌خواهیم که مجلس به موضوع قطعی برق ورود کند.

نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس ادامه داد: قیمت کالاهای اساسی از جمله تخم‌مرغ و روغن افزایش یافته است و این افزایش باعث فشار بر مردم شده است هر چند که مسئولان این فشار را متوجه نمی‌شوند اما مردم چشم‌انتظار اقدام از سوی دولت و مجلس هستند از این رو می‌خواهم رئیس جمهور به طور جدی به موضوع مدیریت قیمت‌ها ورود کند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: حقوق معلمان حمایتی پرداخت نشده است، این در حالی است که حقوق آنها به اندازه یک بار خرید آقای وزیر هم نیست از این رو تأکید می‌شود باید مشکل این قشر حل شود.

منبع: خانه ملت

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها