مدیرعامل منطقه آزاد قشم:

تخلفات شرکت‌های بیمه‌ در قشم بررسی می‌شود



مدیرعامل منطقه آزاد قشم گفت: هیچ شرکت بیمه‌ای نباید خارج از موازین و مقررات قانونی در این جزیره فعالیت کنند و این سازمان اجازه نخواهد داد حقوق کسانی که با رعایت قوانین در حال فعالیت در جزیره هستند توسط نقض‌کنندگان قوانین پایمال شود.

به گزارش صبح ساحل، حمیدرضا مومنی در آیین امضاء تفاهم‌نامه اجرایی همکاری مشترک سازمان منطقه آزاد قشم با شرکت بیمه ایران معین که در مرکز بین‌المللی رشد قشم برگزار شد، اظهار داشت: مناطق آزاد از بهترین موقعیت اجرای ابتکارات نوین بیمه‌ای در کشور برخوردارند و منطقه آزاد قشم آماده است به عنوان پایلوت مناطق آزاد، زمینه اجرای این ابتکارات را در قشم فراهم کند.

وی ادامه داد: شرکت‌های بیمه‌ای باید با ارائه ابتکارات و ابداعات نوین به کمک برنامه‌های توسعه‌ای کشور بشتابند و مناطق آزاد به ویژه قشم آماده همکاری در این زمینه است.

مومنی با تاکید بر به اینکه ماهیت بیمه، ایجاد آرامش و آسایش برای همه مردم بخصوص کارکنان، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران است، افزود: سرعت بخشیدن شرکت‌های بیمه در بازار رقابت برای جبران خسارت و تأمین نیازهای بیمه‌شدگان، نگاه آنان را به خدمات بیمه‌ای ارتقاء می‌دهد.

او اعلام کرد: شرکت‌های بیمه با هنر خود باید زمینه جذب بیشتر بیمه‌شدگان را فراهم‌ کنند تا همه مردم و فعالان کسب و‌ کار در رشته‌های مختلف با اطمینان بیشتر نسبت به آینده خود، در هر زمینه‌ای فعالیت نمایند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد: هیچ شرکت بیمه‌ای نباید خارج از موازین و مقررات قانونی در این جزیره فعالیت کند و سازمان منطقه آزاد قشم اجازه نخواهد داد حقوق کسانی که با رعایت قوانین در حال فعالیت در جزیره هستند توسط نقض‌کنندگان قوانین پایمال شود.

مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین نیز در این آیین با تشکر از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به خاطر تأکیدات و توجهات ویژه به صنعت بیمه، توضیحاتی در خصوص جایگاه حقوقی، مالکیت، گستره توزیع شعبات و توانمندی‌های مالی این شرکت ارائه کرد.

داریوش محمدی اظهار داشت: این شرکت صرفا در مناطق آزاد کشور فعال است و جایگاه بیمه ایران‌معین با سایر فعالان بیمه‌ای در مناطق آزاد قابل مقایسه نیست.

وی همچنین در بخشی از سخنان خود با اشاره به شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا، بر ضرورت انطباق فعالیت‌های شرکت‌های بیمه با رفتارهای جدید مصرف‌کنندگان تأکید کرد و از اجرای طرحی برای ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه خرید بیمه‌نامه در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی خبر داد.

عابدین سعادت فر معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم هم در این نشست با ارائه گزارشی از پوشش بیمه‌ای کارکنان این سازمان، به دغدغه‌ها و دستورات مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در خصوص ضرورت بیمه شدن پرسنل سازمان تأکید کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها