رئیس مجلس:

مرغ باید کیلویی ۱۰ هزار تومان باشد



رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تا ۲۷ مهر ماه ۴.۲ میلیارد دلار پول قطعی تحقق یافته به نهاده‌ها داده ایم. مرغ با احتساب همه گرانی‌ها باید کیلویی ۱۰ هزار تومان باشد. چرا مرغ ۲۵ هزار تومانی دست مردم  می‌دهیم؟

به گزارش صبح ساحل، محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تا ۲۷ مهر ماه ۴.۲ میلیارد دلار پول قطعی تحقق یافته به نهاده‌ها داده ایم. مرغ با احتساب همه گرانی‌ها باید کیلویی ۱۰ هزار تومان باشد. چرا مرغ ۲۵ هزار تومانی دست مردم  می‌دهیم؟

وی بیان کرد: مجلس نرخ ارز را تعیین نکرده است ما نادان و ناشی به اقتصاد نیستیم، نه مجلس و نه دولت قادر نیست نرخ ارز را تعیین کند چرا که نرخ ارز نتیجه مدیریت و عملکرد ما در کف بازار است. ما در مجلس ایستاده ایم تا سیاست ارزی را در نظر بگیریم که هر دولتی روی کار آمد نتواند از این سیاست خارج شود، این تهمت ناروا است که می گویند مجلس نرخ ارز تعیین کرده است بلکه ما می گوییم تفاوت نرخ تسعیر ارز با نرخ آزاد که حجم بسیار زیادی است به حدی که بیشتر از بودجه جاری است، کجا خرج می شود؟ اکنون ناراحت همین موضوع هستند.

محمد باقر قالیباف گفت: اشتغال آن نیست که بگوییم ما پول دادیم و باید ایجاد شغل ایجاد شود؛ شورایعالی کار و منابع تخصیص پیدا کرده و به عده‌ای پول بدهیم تا شغل ایجاد کنند؛ نمی‌توانیم منتظر بمانیم که هر مقدار بودجه‌ای که دادیم با محاسبات و فرمول بگوییم این مقدار شغل در کشور ایجاد شد و در نهایت گزارش بدهیم که بین ۸۰۰ هزار تا یک میلیون شغل ایجاد کردیم.  اگر در هر خانه‌ای را بزنیم و سوال کنیم که از این خانه آیا کسی سر کار رفته است؟ آنها پاسخ می‌دهند که خیر. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها