12

مهر

1403


ورزشی

19 بهمن 1399 19:58 0 کامنت
ابوذر فارياب ايسين قهرمان لیگ دسته اول فوتبال بخش مركزي بندرعباس شناخته شد. 
ليگ دسته اول فوتبال بخش مركزی بندرعباس  با حضور ۹ تيم برگزار شد و با قهرمانی تيم ابوذر فارياب ايسين به پايان رسيد. اين رقابت ها از سال گذشته با حضور ۹  تیم آغاز شده بود که پس از برگزاری هفته نخست به علت شیوع بیماری کرونا با وقفه ۱۰ ماهه از هفته دوم با رعایت شیوه نامه بهداشتی در دو ورزشگاه عون آبسته محله نو ایسین  و زمین تصفیه خانه (آبفا ) در یک گروه به صورت دوره ای پیگیری شد . پس از برگزاری ۳۶  بازی تیم ابوذر فاریاب ایسین با کسب ۱۷ امتیاز و تفاضل گل بیشتر به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات رسید. تیم نصر تازیان بالا نیز باهمین امتیاز و تفاصل گل کمتر به نایب قهرمانی دست یافت و تیم امید نوین چهچکور باکسب ۱۴ امتیاز مقام سوم را از آن خود کرد. در اين دوره از مسابقات در مجموع ۱۳۶ گل از خط دروازه ها عبور كرد و عليرضا فاتح پور ،  حامد یوسف زاده از تيم ابوذر فارياب ايسين و اسماعیل شمس الدینی از امید دشت امام با زدن ۷  گل مشترکا آقای گل شناخته شدند. 
   
  
همچنين تيم ابوذر با رعایت بازی های جوانمردانه به عنوان تيم اخلاق اين دوره از مسابقات شناخته شد.
دراین دوره از مسابقات تیم ابوذر با ۲۳ گل زده و ۱۰‌ گل خورده بهترین خط حمله ودفاع را به خوداختصاص داد. بیشترین برد را تیم های نصر تازیان و ابوذر کسب کردند. بیشترین باخت را تیم هدف سرخون و کمترین باخت تیم های نصر تازیان بالا و ابوذر از آن خود کردند. تیم های ابوذر فاریاب ، نصر تازیان بالا و امید نوین چهچکور درفصل آینده در لیگ برترفوتبال بخش مرکزی بازی خواهند کرد.
دراین دوره از رقابت ها تیم های ابوذرفاریاب ، نصر تازیان بالا ، امید نوین چهچکور ، فرامرزان پشته ایسین ، نخلستان خورلور ، همراهان قلات بالا ، امید دشت امام ، نخل جان مغ احمد و هدف سرخون باهم به رقابت پرداختند.
   
 
دیدگاه ها (0)
img