13

مهر

1403


ورزشی

20 آبان 1392 08:55 0 کامنت

صبح ساحل، ورزشی -   هفته نخست لیگ برتر والیبال  با انجام 4 بازی در تهران،گرگان و ماهشهر پیگیری شد.

تیم استقلال زرین قشم تنها نماینده هرمزگان در این رقابت ها در ماهشهر مهمان صنایع پتروشیمی بود. دیدار تیم های صنایع ماهشهر و استقلال زرین قشم یکی از زیباترین بازی های هفته اول مسابقات بود به نحوی که هواداران ماهشهری در حالی که تیم شهرشان 20 اختلاف امتیاز از استقلال زرین قشم عقب بود اما در پایان با تلاش بازیکنان تیم صنایع ماهشهرنظاره گر پیروزی شیرینی بودند.اختلاف دو امتیازی این بازی نشان از هیجان وزیبایی این دیدارداشت . در این دیدار تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر با نتیجه نزدیک 52 بر 50 بر حریف خود پیروز شد.شاگردان علی توفیق  سرمربی پترو شیمی در این بازی در کواتر اول با نتیجه 15 بر 13 پیروز شدند و در کواتر دوم نیز 17 بر 15 موفق به شکست دادن حریفشان شدند اما در کواتر سوم تیم استقلال قشم با نتیجه 18 بر 12 موفق شد به پیروزی دست یابند و در کواتر چهارم تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر با نتیجه 8 بر بر 4 به پیروزی رسید تا در مجموع با نتیجه 52 بر 50 موفق به پیروزی در این دیدار شود.رضاآذرافزار به کمک های نصر سعیدی نیا و محسن زارع کار قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند و حدود یک هزار نفر آن را از نزدیک مشاهده کردند. در تهران تیم های مهرام و همیاری زنجان اولین بازی را برگزار کردند در این دیدار مهرامی ها  از ابتدا تا انتهای بازی با اختلاف قابل توجهی نسبت به حریف خود پیش بودند و نیمه اول بازی را با نتیجه 45 بر 21 به پایان بردند  و در نهایت نیز اولین بازی خود را با نتیجه 92بر60 با پیروزی خاتمه دادند.تماشاگران گرگانی نیز بازی زیبایی را بین تیم های شهرداری و هفت الماس قزوین شاهد بودند. هرچند که این دیدار پایان خوشی برای گرگانی ها نداشت و این تیم تازه وارد هفت الماس قزوین بود که موفق شد با حساب 67بر58اولین دیدار خارج از خانه خود را با برتری پشت سر بگذارد. تیم های دانشگاه آزادو نیروی زمینی آخرین بازی هفته اول را برگزار کردند در این بازی بازیکنان تیم دانشگاه آزاد از همان ابتدا بازی را در دست گرفتند و ثانیه به ثانیه جریان بازی را به سود خود پیش می بردند و در نهایت نیز با نتیجه 67بر34 به پیروزی رسیدند تادر نخستین دیدار از این فصل از مسابقات لیگ برتر با پیروز به استقبال هفته دوم بروند. در ضمن بازي تیم های ذوب آهن  و فولاد ماهان اصفهان به دلیل نقص مدارک در هفته اول مسابقات برگزار نشد. مربی تیم بسکتبال استقلال زرین قشم پس از باخت تیمش  گفت: علی رغم نمایش خوب بازیکنانمان نتوانستیم با برد از میدان خارج شویم و شانس پیروزی را از دست دادیم.

ویسی بعد از شکست تیمش برابر صنایع پتروشیمی بندر امام افزود: مقابل صنایع پتروشیمی خوب بازی کردیم اما بازیکنانم هنوز به آن هماهنگی که انتظار داریم نرسیده اند.

وی با بیان این که در این بازی تنها با اختلاف دو گل نتیجه را واگذار کردیم و این نشان از بازی خوب تیم بود، اظهار کرد: تیم صنایع پتروشیمی بازی خوبی ارائه داد و برای کسب امتیازات این دیدار تلاش خوبی کرد و در کنار حمایت هوادارانش توانست بر ما غلبه کند.مربی تیم بسکتبال استقلال زرین قشم با اشاره به این که انتظار این بازی سخت را داشتیم زیرا بازی کردن مقابل تماشاگران ماهشهری شرایط خاص خود را دارد، تصریح کرد: در این بازی می توانستیم پیروز شویم اما در ثانیه های پایانی روی یک ریباند بازی را باختیم. وی افزود: بازیکنانم باید بدانند برای پیروز شدن نیاز به بازی بهتر و تلاش بیشتر دارند و نباید به راحتی اجازه گل شدن توپ های حریف را بدهند.ویسی در پایان ابراز امیدواری کرد: در تمرینات روی اشتباهات و نقاط ضعف تیم بیشتر کار خواهیم کرد تا در بازی های بعدی این اشتباهات تکرار نشود. 

دیدگاه ها (0)
img