با حضور معاون توسعه ورزش بانوان برگزار شد

نشست تخصصی مسئولین ورزش بانوان شهرستان ها و نواب رئیس هیات های ورزشی 



با حضورخانم‌ فرهادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان  نشست تخصصی مسئولین ورزش بانوان شهرستان ها و نواب رئیس هیات های ورزشی استان برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل این نشست به ریاست خانم فرهادی زاد معاونت توسعه ورزش وبانوان وزارت ورزش وجوانان  ومسئوولان ورزش  وجوانان استان ، و سایر اعضا در سالن پیارم جهاد کشاورزی  بندر عباس برگزارشد.
محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش وجوانان دراین نشست اظهارداشت: استان هرمزگان سرشار از ظرفیت ها و استعدادهای فراوان در همه زمینه ها می باشد.
وی افزود:ماهمه خادمین ورزش مردم استان هرمزگان هستیم ،استانی که دارای مردمانی با فرهنگ وخونگرم ودارای استعدادها در زمینه های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی است و  بیش از ۵۰ درصد جمعیت آن را بانوان تشکیل می دهند.
امیاری گفت: پنجاه رصد بانوان در شهر و پنجاه درصد در روستاها ساکن هستند و استان هرمزگان دومین استان دارای جمعیت جوان کشوراست و این نیازمند توجه ویژه به بحث جوانان و ورزش آنان می باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان افزود: اتفاقات خوبی با حمایت های وزیر ورزش وجوانان و استاندار هرمزگان برای ورزش استان بخصوص در ورزش بانوان شاهد هستیم. امیاری اظهار کرد:حضور بانوان در رقابتها و مسابقات و لیگ های کشوری، نشان از ظرفیت و پتانسیل دختران و زنان این منطقه است که فدراسیون های ورزشی نیزباید توجه ویژه و خاصی به ورزش هرمزگان بخصوص رشته های هدف داشته باشند.
وی گفت: زیرساخت ها، برگزاری کلاس هامختلف ،میزبانی ها ،برگزاری اردوها باعث توسعه ورزش و دانش مربیان وورزشکاران می شودو شته هایی مانند والیبال، بسکتبال، قایقرانی، ورش های رزمی در استان پتانسیل های خوبی دارند و ما به دنبال ساخت خانه های تخصصی برای این رشته های ورزشی درهرمزگان هستیم.
امیاری در پایان افزود: بانوان ورزشکار ما بسیار توانمند هستند وفدراسیون ها می توانند از این ظرفیت ها جهت پیشرفت ورزش بهره ببرند که باعث اتفاقات خوب در ورزش خواهدشد.
درادامه خانم  فرهادی زاد ضمن بیان نقش زنان در جامعه بیان نمود: برای حل مشکل مالی بانوان در هیات ها و فدراسیون ها تفاهم نامه را تنظیم نموده ایم که فدراسیون ها و هیات ها توجه ویژه هم به ورزش و مسابقات آقایان و هم به بانوان در کنار هم داشته باشند تا بتوانند از حمایت های مالی بهره ببرند.
وی افزود:برای حل موضوع اسپانسر نیز با رایزنی هایی که انجام شد مقرر شد مسابقات بانوان از طریق فضای مجازی و اینترنتی پخش شود تا اسپانسرهایی که این مسابقات را پشتیبانی می کنند دیده شوند.
   
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها