رییس میز عمان اتاق بازرگانی بندرعباس:

سطح مراودات تجاری هرمزگان با عمان به نقطه قابل قبولی رسیده است



رییس میز عمان اتاق بازرگانی بندرعباس گفت: خوشبختانه سطح مراودات تجاری ما با کشور عمان به نقطه قابل قبولی رسیده است و بدون شک در سال آتی به به بالاترین سطح خود خواهد رسید.

 

به گزارش صبح ساحل،  خمیس جابری نخیلو در حاشیه چهل و چهارمین نشست شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی با اشاره به عملکرد قابل توجه میز عمان اتاق بازرگانی بندرعباس، اظهار داشت: ارتباط با کشور عمان به بالاترین حد خود رسیده است و امید است با کاهش شیوع ویروس کرونا شاهد سرعت در انجام مراودات تجاری باشیم.

وی همچنین از سرعت پیگیری ها برای راه اندازی خط مسافربری دریایی بین بنادر شرق استان هرمزگان و عمان خبر  داد و افزود: اخذ مجوز شناورهای مسافری در چهار بندر عمان در شرف صدور است.

رئیس میز عمان انجام برنامه ریزی با مجوزهای خاص صورت گرفته جهت جذب گردشگر و مسافر و ایجاد پل ارتباطی بین بازرگانان ایران و عمان با هدف صادرات محصولات کشاورزی را از دیگر اقدامات انجام شده توسط میز عمان عنوان کرد.

وی از حضور نماینده ایرانی توسط دو بازرگان عمانی به منظور صادرات مواد معدنی ، سنگ و مصالح ساختمانی خبر داد و افزود: فعالیت آنان از ابتدا سال جدید آغاز خواهد شد.

همچنین به پیشنهاد رئیس مرکز داوری اتاق بازرگانی پیگیری ها برای ایجاد ارتباط بین دو موسسه حقوقی در ایران و عمان جهت ارائه مشاوره های حقوقی به بازرگانان ایرانی در عمان و همچنین بازرگانان عمانی در ایران ادامه دارد و به زودی مرحله امضا تفاهمنامه خواهد رسید.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها