مشاور و نماینده ویژه وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی:

صاحبان صنایع در سواحل مکران، توانمندسازی جوامع محلی را در برنامه های خود قرار دهند



مشاور و نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شورای توسعه سواحل مکران با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های کلان برنامه ششم، توجه به سواحل مکران است، گفت: با توجه به اینکه قسمت بیشتر این سواحل در هرمزگان قرار دارد، خواسته ما از صاحبان صنایع این است که در سواحل مکران توانمندسازی جوامع محلی را در برنامه های خود قرار دهند. 
به گزارش  صبح ساحل، «سیده فاطمه ذوالقدر»، مشاور و نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع زنان کارآفرین و فعال اقتصادی  هرمزگان، با تاکید بر توسعه مشاغل خانگی و صنایع خرد گفت: رفع موانع اشتغال زنان از دغدغه‌های ماست و این موارد در سند توسعه سواحل مکران آمده‌است.
وی افزود: در فراکسیون زنان موضوع بیمه زنان سرپرست خانوار ، سه فرزند ،قالی بافان راهنمای گردشگران در برنامه تلفیق سال 98 با تلاش پیگیری و محقق شد و این توانمندی هم وجود دارد که از زنان کارآفرین و فعال اقتصادی حمایت کرده و در کمیسیون تلفیق به صورت قانون درآید.
 
وی اضافه کرد:  وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی توجه ویژه ای به مهارت آموزی،توانمند سازی رفع مشکلات و اشتغال زنان دارد و پیگیر طرح‌های اشتغالزای استان خواهیم بود.
 
وی ضمن اعلام حمایت از بخش خصوصی و مهارت آموزی گفت: موضوع بیمه آموزشگاه‌های آزاد را نیز پیگیر خواهیم بود.
   
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها