12

مهر

1403


ورزشی

09 دی 1392 10:41 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی -  رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال بانوان  به میزبانی بندرعباس در سالن فجر درگروه الف با حضور تیم‌های کوشای تهران، وحدت‌آریاتهران رشددانه گرگان، رونای تهران وشهرداری بندرعباس برگزار شد. 

تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس با هدایت رضوان باقری در دو دیدار در برابر حریفان تهرانی که خود را مدعی می‌دانستند قرار گرفت و هردو حریف نامدار خودرا شکست داد.

 رونای تهران نخستین حریف شهرداری 

شاگردان باقری در صورت پیروزی مقابل رونای تهران امیدوارانه به راه خود ادامه می‌دادند. شهرداری که هلن اگو نجیمی بازیکن امریکایی در ترکیب خود داشت توانست با بازیکنان بومی خود مهسا پرانداخ، شهناز سمیعیان، مرضیه فرهادی، مرضیه تندرو، زهرا تندرو، فاطمه دشتی، آسن مرادی، اسما حیدری پوری، آزاده زادسراج، اشرف ربیع‌نژاد ومحبوبه مدارایی تیم مدعی رونای تهران که در بازی رفت از این تیم شکست خورده بود با یک بازی هماهنگ با نتیجه 75 بر66 واختلاف 9 امتیاز شکست دهد.

 کوشا حریف دوم

تیم شهرداری در دیدار دوم خود با یک روحیه عالی وتشویق هواداران خود مقابل دیگر تیم تهرانی کوشا ایستاد.

دراین دیدار شاگردان رضوان باقری با عزمی راسخ پا به میدان نهادند و با پرتاب‌های زیرسبد هلن وشوت از راه‌دور مهسا پرانداخ و مرضیه وزهرا تندرو و شهناز سمیعیان کاربرتیم کوشا سخت کردند و در پایان با نتیجه 82 بر65 حریف سرسخت تهرانی را به زانو در آوردند وبا دو پیروزی در جایگاه دوم جدول رده‌بندی گروه الف قرار گرفتند. تیم شهرداری بندرعباس 20 دی ماه با وحدت آریا درتهران دیدار خواهد داشت.

  سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری بندرعباس:

به یکی از سکوهای اول تا سوم چشم دوخته‌ایم

تیم بسکتبال بانوان شهرداری بندرعباس با دو پیروزی درهفته دوم مسابقات سوپرلیگ در رده دوم جدول گروه الف جای دارد. رضوان باقری سرمربی این تیم در گفت و گو با صبح‌ساحل گفت: تیم شهرداری از یک تیم کاملاً جوان وبومی تشکیل شده است ودرهفته دوم که میزبان بودیم شاگردانم با قدرت در برابر حریفان تهرانی ایستادند که خوشبختانه با دوبرد توانستیم جایگاه‌مان درجدول ارتقاء دهیم. وی اظهارداشت: در دور رفت در گروه خود سه برد ویک باخت درکارنامه داشتیم وبا این دو برد که درخانه کسب کردیم درجایگاه دوم قرار گرفتیم وامیدواریم یکی از تیم‌های صعودکننده به مرحله بعد باشیم.باقری درخصوص سطح کیفی مسابقات سوپرلیگ بسکتبال بانوان اظهارکرد: سطح کیفی مسابقات بسیار بالا بود واین مسابقات می‌تواند یک بسترسازی برای تیم ملی با مجوزی که صادرمی‌شود باشد و هرچقدر تعدادتیم‌ها در سوپرلیگ بیشتر باشد آمادگی بازیکنان وسطح کیفی وفنی آن ها بالاتر خواهد رفت و در پی آن نیز نتایج بهتری کسب می‌شود.

مربی بسکتبال شهرداری درپایان گفت: ما برای کسب یکی از سکوهای قهرمانی به لیگ آمده‌ایم وامیدوارانه برای آن می‌جنگیم.

مهسا پرانداخ کاپیتان تیم بسکتبال بانوان شهرداری نیز به صبح ساحل گفت: تیم بانوان شهرداری درآمادگی کامل به سرمی‌برد وبا تمرینات منظم یکی از مدعیان صعود به مرحله بعد هستیم.

وی که 14 سال این رشته را دنبال می‌کند می‌گوید: این تیم بدنه اصلی آن از بازیکنان بومی تشکیل شده است و تنهادغدغه ما پرداخت حق‌الزحمه بازیکنان است که اگر حمایت شویم با دلگرمی بیشتر درمسابقات حضور پیدا می‌کنیم.

دیدگاه ها (0)
img