️اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان هفته تامین اجتماعی تاریخ /26/تیرماه سال /1400



اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان طی پیامی هفته تامین اجتماعی را به تمام تلاشگران این عرصه به ویژه مدیر جوان و پویا اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان جناب آقای اکبری و پرسنل خدوم شعبات تامین اجتماعی استان تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی هرمزگان، در متن این پیام آمده است:
اهمیت به موضوع تأمین اجتماعی در تعالیم اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارد تا آنجا که از آن به عنوان یکی از اهداف اصلی حکومت یاد می‌شود. 
بی تردید اعتلاء و ارتقاء سازمانهای مردم مدار، به ویژه تأمین اجتماعی که بیش از نیمی از جمعیت کل کشور را تحت پوشش خود دارد در گرو حفظ و تقویت سرمایه‌های مادی و معنوی آن می‌باشد.
در ایران اسلامی نیز سازمان تأمین‌اجتماعی با قدمتی طولانی از جمله نهادهای مردمی است که مسئولیت میلیون‌ها نفر را در گسترش بیمه‌های اجتماعی برعهده دارد.
اقدامات ارزشمند مدیران و کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی استان هرمزگان در راستای جلب اعتماد و رضایتمندی ذینفعان و خدمت‌رسانی به مردم در زمینه حمایت‌های اجتماعی جلوه‌ای زیبا از مهرورزی و خدمت به بندگان خداست.
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان ضمن تبریک هفته تامین اجتماعی از تلاشگران صبور و مهربان این عرصه مهم که با مسوولیت پذیری باعث تسکین آلام و کاهش دغدغه‌های بیماران، آرامش بازنشستگان، مستمری‌بگیران، جوانان و سایر اقشار مردم می‌شوند صمیمانه تبریک عرض می نماید.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها