12

مهر

1403


اجتماعی

09 اسفند 1390 09:51 0 کامنت

صبح ساحل، اجتماعی _  بارش باران در استان هرمزگان، مردم این استان را شکرگزار خداوند کرد. پس از مدت ها، ریزش رحمت الهی موجب تلطیف هوای شهر بندرعباس شد. هرچند زمان بارش باران درمرکز استان، زیاد نبود. اما همین چند ساعت که باران مهمان شهر بود، بدلیل نبود زیر ساخت‌های مناسب شهری شاهد ‌آبگرفتگی معابر، مسدود شدن کوچه ها، اختلال در شبکه های مخابراتی، برق و آب بودیم. این مشکلی است که هرساله به هنگام بارندگی، شهروندان با آن روبرو می‌شوند.گزارش خبرنگار صبح ساحل از سراسر هرمزگان حاکیست در شهرها، روستاها، دهستان ها و بخش‌های مختلف استان هرمزگان نیز بارش باران موجب خوشحالی مردم و به ویژه کشاورزان شد.

بارش باران موجب خوشحالی کشاورزان رویدر شد

بارش باران در رویدر موجب خوشحالی کشاورزان این منطقه شد .

به گزارش خبرنگار ما این سامانه بارش از ساعت یک بامداد دیروز شروع به مدت 7 ساعت ادامه داشت که براثر آن موجب جاری شدن سیلاب،مسدود راه ارتباطی بخش رویدر، واژگون شدن 2 دستگاه نیسان شد. اما با همت اهالی منطقه و پرسنل شهرداری راه ارتباط باز شد.زن بارداری که از روستای پرکان گیشو از شرق رویدر به سمت مرکز درمانی رویدر در حرکت بود به علت آب گرفتگی و بارندگی با کمک امداد و نجات شهرستان خمیر به این مرکز درمانی رسید و نوزادش را به سلامت به دنیا آورد.

میزان بارش در رویدر 44 میلی متر گزار شده است.

بیشترین بارندگی از دهستان سیاهو گزارش شده است

كارشناس مسوول پیش بینی هواشناسی هرمزگان گفت: بیشترین میزان بارندگی طی روز گذشته به میزان 66 میلیمتر از دهستان سیاهو گزارش شده است.

مرضیه سی سی پور، میزان بارندگی در بندرعباس بیش از 15 میلیمتر عنوان كرد و افزود: كمترین میزان بارندگی نیز كمتر از یك میلیمتر از جزیره سیری گزارش شده است. وی با بیان اینكه این سامانه بارش زا در اكثر نقاط استان تاثیر داشته اظهارداشت: از اواخر دیروز از غرب استان شاهد كاهش ابر بودیم. این بارندگی كه از بامداد روز گذشته در اكثر نقاط این استان آغاز شده بود موجب خوشحالی مردم و به خصوص كشاورزان، دامداران و زنبورداران كوچنده به هرمزگان شد.

دیدگاه ها (0)
img