نیاز فوری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به پرستار؛ شرایط ویژه برای متقاضیان در نظر گرفته شده‌است



دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد با شرایط ویژه اقدام به جذب پرستار خواهد کرد.

تسنیم نوشت: شرایط خاص و ویژه کرونایی هرمزگان سبب شده آمارهای مختلف این بیماری در استان به شکلی چشمگیر رشد یابد و استان با کمبودهای زیادی در حوزه درمانی مواجه شود. در روزهای اخیر حجم مراجعات به بیمارستان‌های استان رشد زیادی داشته و تخت‌های بیمارستانی که به حد اشباع رسیده‌اند دیگر پاسخگوی این حجم بیمار نیست و شرایط بحرانی بر استان حکم‌فرما شده است.

طبق گفته «حسین فرشیدی»، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، روز گذشته ۱۲ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان جان باختند و با این آمار، شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به ۱۷۱۹ نفر رسید. فرشیدی با بیان اینکه با بستری شدن ۳۰۰ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار کل بستری‌ها به هزار و ۱۶۲ نفر رسیده؛ اظهار کرد: از مجموع بستری ها، ۱۲۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۳۲ نفر از آن‌ها وخیم است. وی بیان کرد: با توجه به شیوع گسترده کرونا با کمبود برخی داروهای کرونایی مواجه هستیم که دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برای رفع این مشکل از طریق وزارتخانه درحال پیگیری است.

از طرفی به دنبال کمبود شدید پرستار در بیمارستان های استان هرمزگان، از شب گذشته در فضای مجازی آگهی برای جذب پرستار از سوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان منتشر و دست به دست می شود. در متن این آگهی آمده است:

«بدینوسیله به استحضار می رساند دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان هرمزگان از تمامی پرستاران تلاشگر ( اعم از فارغ التحصیلان جدید، شاغلین و بازنشستگان رشته پرستاری) سراسر کشور به منظور خدمت رسانی به بیماران در بخش های کرونا با شرایط و مزایای ویژه دعوت به همکاری می کند و داوطلبین می توانند در صورت تمایل با شماره موبایل ۰۹۳۹۴۷۱۷۵۰۶ تماس بگیرند.

شرایط ویژه جذب پرستار نیز شامل پرداخت حق الزحمه به صورت ساعتی (به ازای هر ساعت ۵۰/۰۰۰ تومان)، تامین محل اسکان و استراحت در هتل، تامین غذا و میان وعده در سه وعده، تامین سرویس ایاب و ذهاب در سطح شهر تا محل کار و تامین و پرداخت هزینه بلیط رفت و برگشت به شهرستان محل اقامت است».

افراد واجد شرایط و علاقمند می‌توانند در صورت تمایل با دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در ارتباط باشند. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها