فرماندار جاسک:

۳۰ خودرو در طرح ممنوعيت تردد، جريمه شدند



فرماندار جاسک گفت: در نخستین روز از اجرای طرح ممنوعیت تردد برای ۳۰ خودروی متخلف در این شهرستان جریمه های یک میلیون تومانی اعمال شد.

به گزارش صبح ساحل، «محمد رادمهر»، فرماندار جاسک با اشاره به برگشت ۱۰ خودرو در مبادی این شهرستان گفت: در نخستین روز از اجرای طرح ممنوعیت تردد برای ۳۰ خودروی متخلف در این شهرستان جریمه های یک میلیون تومانی اعمال شد.

فرماندار جاسک نیز از نظارت و کنترل کاملاً شدید مبادی ورودی و خروجی ها در این شهرستان توسط نیرو های انتظامی خبر داد و اضافه کرد: برابر مصوبه ستاد ملی کرونا محدودیت های شدید در تردد حمل ونقل عمومی و خودروهای شخصی در سطح جاسک نیز اعمال می شود.

وی بیان کرد: برابر با اجرای این طرح تردد خودرو های شخصی به شهرهای قرمز و نارنجی بین استانی از روز گذشته تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۵ شهریورماه ممنوع است.

رادمهر افزود: جریمه متخلفین بصورت یکسان یک میلیون تومان فارغ از وضعیت قرمز یا نارنجی تعیین و توسط نیروی انتظامی اعمال و وصول خواهد شد.

فرماندار جاسک در پایان گفت: چنانچه متخلفین از تاریخ صدور قبض جریمه تا یک ماه نسبت به پرداخت آن اقدام نکنند، جریمه مذکور به مأخذه دو برابر اخذ خواهد شد.

منبع: مهر

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها