13

مهر

1403


ورزشی

28 دی 1392 09:10 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال باشگاه هاي كشوربا انجام شش بازی پیگیری شد .

در هفته چهارم دور برگشت لیگ برتر والیبال تیم های آلومينيوم المهدي،باريج اسانس كاشان ، شهرداري تبريز ،شهرداري اروميه ، شهرداري زاهدان وبازرگاني جواهري گنبد برابر حریفان  خود شكست خوردند. در اين هفته آلومينيوم المهدي هرمزگان در تهران به ديدار نوين كشاورز رفت و اين ديدار را سه بر صفر واگذار كرد.

 نوین کشاورز برد و بالاتر ازآلومینیوم ایستاد

تیم والیبال نوین کشاورز در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال در بازی خانگی موفق به شکست آلومینیوم المهدی بندرعباس شد.تیم والیبال نوین کشاورز تهران نخستین تیمی بود که در هفته چهارم دور برگشت لیگ برتر والیبال طعم پیروزی را چشید و موفق به شکست سه بر یک نماینده بندرعباس در خانه والیبال شد.

شاگردان مسعود آرمات در ست دوم این بازی 25 بر 19 مغلوب میهمان خود شدند اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 17 و 25 بر 19 به پیروزی رسیدند تا هفتمین برد خود را تجربه کرده باشند.

نوین کشاورز با این پیروزی 19 امتیازه شد و با المهدی بندرعباس از نظر امتیاز مساوی شد و لطف تعداد برد بیشتر در جدول رده بندی بالاتر از آلومینیوم قرار گرفت.

سعید شیرود بازیکن  نوین کشاورز در این بازی از حاج کاظمی کارت زرد گرفت.محمدرضا حیدری و رضا صفایی بهترین بازیکنان نوین و المهدی در این دیدار بودند. حدود 100 نفر نیز درخانه والیبال جدال دو تیم نوین کشاورز و آلومینیوم المهدی را تماشاكردند.اسماعیل صباغ نظارت، اصغر حاج کاظمی و وحید پورکاشیان نیز قضاوت بازی نوین کشاورز و نماینده بندرعباس را عهده دار بودند.نوین کشاورز هفته آینده در زاهدان به میدان می رود و نماینده بندرعباس نیز در گنبد با بازرگانی جواهری روبرو خواهد شد.

 میزان برد ولی دوم نشد

تیم والیبال میزان مشهد با وجود شکست بازرگانی جواهری در گنبد و هم امتیاز شدن با متین ورامین در رده سوم ماند.تیم های بازرگانی جواهری گنبد و میزان مشهد در پنجمین بازی هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال در سالن المپیک گنبد به مصاف یکدیگر رفتند.

بازیکنان جبار قوچان نژاد سرمربی تیم والیبال میزان در این بازی سه بر یک میزبان خود را شکست دادند.میزان مشهد با کسب سه امتیاز این دیدار جمع امتیازات خود را به 32 رساند و متین ورامین نیز با شکست 3 بر 2 باریج اسانس 32 امتیازه شد تا میزان به علت معدل ست کمتر نسبت به نماینده ورامین در رده سوم باقی بماند.تیم بازرگانی جواهری گنبد که در بازی رفت نیز مغلوب میزان مشهد شده بود، در ست سوم این بازی 25 بر 22 به پیروزی رسید اما در ست های اول، دوم و چهارم با نتایج 25 بر 19، 25 بر 15 و 25 بر 16 مغلوب میزان مشهد شد.محمود کشفی، ابراهیم فیروزی و محمد عشق دوست به ترتیب به عنوان ناظر، داور اول و دوم نظارت و قضاوت این بازی را بر عهده داشتند.جبار قوچان نژاد از ترکیب محمدطاهر وادی، رحمان داوودی، علیرضا مباشری، محمد ولی پور، مجتبی یوسفی و علی پور در ابتدای بازی برای میزان مشهد استفاده کرد.ترکیب بازرگانی جواهری گنبد نیز در ابتدای این بازی شامل عبدالحمید چوگان، تابش نژاد، محمدرضا سلیمانی، گل محمد سخاوی، مهران زارع و مسعود عزیزی بود.

تیم میزان مشهد در هفته پنجم دور برگشت لیگ برتر والیبال در تهران در برابر پیکان صف آرایی خواهد کرد و بازرگانی جواهری نیز در گنبد از نماینده بندرعباس آلومینیوم المهدی پذیرایی خواهد کرد.

 طعم شیرین پیروزی برای سایپا بعد از هفت هفته

تیم والیبال سایپا که در هفت بازی اخیر خود در برابر حریفان ناکام شده بود،  در چارچوب هفته چهارم دور برگشت لیگ برتر والیبال موفق به شکست میهمان خود در کرج شد.

نودمین بازی لیگ برتر والیبال امسال  در سالن انقلاب کرج برگزار شد و سایپا قعرنشین این رقابت ها در پانزدهمین بازی خود در برابر شهرداری زاهدان صف آرایی کرد.شاگردان فرهاد نفرزاده در این بازی سه بر یک به پیروزی رسیدند تا سومین پیروزی خود در این رقابت ها را تجربه کنند.شاگردان حمید موحدی در ست سوم این بازی 25 بر 19 به پیروزی رسیدند اما در ست های اول، دوم و چهارم با امتیازهای 26 بر 24، 32 بر 30 و 25 بر 21 مغلوب میهمان خود شدند.سایپا و زاهدان بعد از این بازی به ترتیب با 9 و 12 امتیاز در رتبه های دوزادهم و یازدهم باقی ماندند.

فرهاد نفرزاده از محمد فلاح، محمد رضی پور، رسول نجفی، سعید جواهری توانا، حامد تاری وردی، الکساندر دمیتروف (لیبرو) و مصطفی حیدری در ابتدای این بازی استفاده کرد.با تشخیص حمید موحدی سرمربی تیم والیبال شهرداری زاهدان بهزاد بهنژاد، مرتضی صالحی؛ مهدی رنجبر، علیرضا جلالی، ولی نورمحمدی ، بابک امیری (لیبرو) و رسول شهسواری آغاز کنندگان این بازی برای این تیم بودند.سعید جواهری در این بازی مصدوم شد. حامد تاری وردی از سایپا و صالحی از  زاهدان بهترین بازیکنان این دیدار بودند که به مدت دو ساعت و 11 دقیقه طول کشید.محمد حسین شقفی نظارت این بازی را بر عهده داشت و حمید راهجردیان و  مهرداد شوشتری به عنوان داوران اول و دوم کار قضاوت را عهده دار بودند.سایپا در هفته پنجم دور برگشت لیگ برتر والیبال در ورامین به میدان می رود و نماینده زاهدان نیز از نوین کشاور پذیرایی خواهد کرد.

 مازندرانی ها در تبریز پیروز شدند

تیم والیبال کاله مازندان با هدایت بهروز عطایی در هفته چهارم دور برگشت لیگ برتر والیبال در تبریز موفق به شکست شهرداری این شهر شد.حسین معدنی و بازیکنان شهرداری تبریز در دومین بازی لیگ برتر والیبال در هفته پانزدهم میزبان کاله مازندران قهرمان دوره گذشته این رقابت ها در سالن شهید اقدمی تبریز بودند.

کاله مازندران در این دیدار سه بر یک به پیروزی رسید تا دهمین برد خود را تجربه کرده باشد و 25 امتیازه شود.بازیکنان شهرداری تبریز در ست نخست این بازی در برابر کاله با امتیاز 27 بر 25 به پیروزی رسیدند اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21، 28 بر 26 و 25 بر 21 مغلوب میهمان خود شدند.شهرداری تبریز با پذیرش این شکست در بازی دو ساعت و پنج دقیقه ای، به همان 21 امتیاز خود قناعت کرد.حسین معدنی در ابتدای این بازی از ترکیب علیرضا بهبودی، مجتبی غیاثی، محمد حسن صنوبر، ساسان دژارا، مهدی مرندی ، مهدی کریمی و پائولو مارسلو در تیم شهرداری تبریز استفاده کرد.

رضا قرا شاخص ترین بازیکن دیدار دو تیم کاله و شهرداری تبریز بود. ظرفیت سالن اقدمی تبریز در این بازی تکمیل شد و یک هزار و 500 نفر در سالن حضور داشتند.کاله مازندران نیز با ترکیب نکولاس یوهانس فرریکس، رضا قرا، علیرضا جدیدی، فرهاد ظریف، شریفی و میلاد عبادی پور این دیدار را آغاز کرد.

   حمید حق بین نظارت این بازی را بر عهده داشت و مسعود یزدان پناه و محسن ترابی به عنوان داوران اول و دوم در امر قضاوت او را همراهی کردند.

 پیکان در ارومیه پیروز شد و چهارم ماند

تیم والیبال پیکان  در سالن غدیر ارومیه موفق به شکست شهرداری این شهر شد و همچنان در رتبه چهارم جدول باقی ماند.

دومین بازی مهم این هفته در سالن غدیر ارومیه برگزار شد و تیم شهرداری این شهر میزبان پیکان تهران بود که سه بر یک مغلوب میهمان خود شد. شاگردان پیمان اکبری در ست اول این بازی 25 بر 16 مغلوب شهرداری ارومیه شدند اما در ست های دوم تا چهارم با امتیازهای 25 بر 19، 28 بر 26 و 25 بر 22 به پیروزی رسیدند تا نهمین برد خود در لیگ برتر والیبال امسال را تجربه کرده باشند.

این بازی دومین دیدار خانگی دیان برچوویچ سرمربی شهرداری ارومیه از زمان تصدی سرمربیگری تیم ارومیه بود که در هر دو بازی ارومیه مغلوب میهمانان خود می شود.پیکان در حال حاضر با 26 امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد و شهرداری ارومیه نیز به 19 امتیاز اکتفا کرد و در رتبه دهم قرار گرفت یعنی یک پله نزول داشت.شش هزار نفر برای تشویق تیم ارومیه به سالن غدیر آمده بودند.حسام بخششی تاثیرگذارترین بازیکن این بازی بود و امیر حسینی نیز یک کارت زرد برای تاخیر در بازی دریافت کرد.

تیم شهرداری ارومیه این بازی را با ترکیب سعید مصطفی وند، حامد رضایی، ولادو پتکوویچ، پوریا فیاضی، عبدالرضا علیزداه و تونی کواچویچ آغاز کرد.پیمان اکبری نیز در ابتدای این دیدار از بهزاد حیدرشاهی، مهدی بازارگرد، علی حسین، جواد محمدی نژاد و مجتبی قلی زاده به عنوان ترکیب آغازین استفاده کرد.نظارت این بازی بر عهده عباس جلایر بود که مرتضی اکرمی و اصغر میرزایی به عنوان داوران اول و دوم نیز قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.تیم پیکان تهران هفته آینده از میزان پذیرایی خواهد کرد و شهرداری ارومیه نیز میزبان دیگر تیم آذری زبان این رقابت ها (شهرداری تبریز) است.

 باریج صدرنشین مغلوب متین شد

تیم والیبال متین ورامین در آخرین بازی هفته چهارم دور برگشت لیگ برتر والیبال موفق به شکست میزبان خود باریج اسانس کاشان شد.

در مهم ترین بازی این هفته لیگ برتر والیبال تیم های باریج اسانس کاشان و متین ورامین که به ترتیب با 36 و 30 امتیاز در رتبه های اول و دوم جدول قرار داشتند، در سالن کتابچی کاشان به مصاف یکدیگر رفتند

.متین ورامین با شکست سه بر دو باریج اسانس به نوعی شگفتی آفرید و با 32 امتیاز در همان رتبه دوم جدول باقی ماند.بازیکنان بانیولی سرمربی تیم متین ورامین در ست های دوم و سوم با امتیازهای 25 بر 21 و 30 بر 28 مغلوب باریج اسانس شدند اما در ست های اول، چهارم و پنجم با امتیازهای 25 بر 13، 25 بر 23 و 15 بر 7 میزبان خود را از پیش رو برداشتند.حساسیت این بازی تنها برای تیم ها نبود بلکه برای هواداران دو تیم نیز اهمیت داشت و ظرفیت سالن کتابچی کاشان چهار ساعت قبل از بازی تکمیل شد بود.

حدود دو هزار نفر از هواداران تیم های والیبال باریج اسانس کاشان و متین ورامین بیرون از سالن ماندند. سعید معروف در این بازی به علت اعتراض به داور کارت قرمز گرفت.مصطفی کارخانه که در این دیدار سومین شکست فصل خود را تجربه کرد در ابتدای بازی از ترکیب حسین امیری، آرمین تشکری، فرهاد قائمی، علیرضا نادی، امیر غفور، مهدی مهدوی و ناصر رحیمی پناه استفاه کرد.

متین ورامین نیز برای شروع این بازی رحیمی، سعید معروف، محمد موسوی، بهرام فرید، مجتبی میرزاجانپور، نیکولای نیکولوف، شیرکوند و نظری افشار را به میدان فرستاد.

محمود حداد نظارت بر این بازی را بر عهده داشت و محمدشاهمیری و داود نافعی داوران اول و دوم این دیدار بودند.تیم والیبال متین ورامین هفته آینده از سایپا پذیرایی خواهد کرد و باریج اسانس کاشان نیز در آمل در برابر کاله صف آرایی خواهد کرد.

دیدگاه ها (0)
img