13

مهر

1403


ورزشی

09 شهریور 1400 08:19 0 کامنت

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور تیم شهرداری بندرعباس به دیدار شهریار ساری رفت.

         

به گزارش صبح ساحل،  در بازی های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور تیم شهرداری بندرعباس در زمین ساحلی غدیر بندرعباس به دیدار شهریار ساری رفت و این دیدار را هم مثل پنج بازی قبلی واگذار کرد.
شهرداری بندرعباس که از پنج دیدار قبلی خودش پنج شکست در کارنامه داشت این بازی خانگی را هم واگذار کرد هم با نتیجه ۸ بر چهار باخت تا ششمین شکست متوالی در کارنامه اش به ثبت برسد.
تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس با این  شکست یک گام دیگر تا سقوط به لیگ دسته اول کشور نزدیک تر شد.  شاگردان حمید رضایی پور که تا کنون بدون امتیاز قعرنشین گروه دوم هستند حالا برای ماندن در لیگ باید در دو بازی آینده پیروز شوند و تیم دریانوردان بوشهر ۵ امتیازی نتواند امتیازی را کسب کند.
در جدول رده بندی گروه ب مقاومت گلساپوش یزد با کسب ۱۹ امتیاز صدرنشین است و  تیم های ایفا اردکان با ۱۰ امتیاز و تیم شهریار ساری با ۹ امتیاز در مکان های دوم و سوم قرار دارند. در سایر دیدارهای این هفته شاهین خزر رودسر در ضربات پنالتی چهار بر سه  سپاهان شهرداری سمنان را شکست داد.‌ مقاومت گلساپوش یزد یازده بر  دو  ایفا اردکان را برد. فرش حداد اصفهان شش بر هفت مغلوب پارس جنوبی بوشهر شد.
طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال ساحلی هفته نهم این رقابت ها یکشنبه چهاردهم شهریورماه برگزار خواهد شد که طی آن شهرداری بندرعباس در اردکان به دیدار ایفا این شهر می رود. در سایر بازی های هفته نهم دریانوردان بوشهر میزبان گلساپوش یزد می باشد. در گروه اول هم تیم پاس گناوه میزبان شاهین خزر رودسر است و تیم سپاهان شهرداری سمنان در خانه با صنعت فرش حداد اصفهان بازی می کند. در دیدارهای هفته دهم و پایانی که سوت آن بیستم شهریور ماه به صدا در خواهد آمد شهرداری بندرعباس در خانه میزبان دریانوردان بوشهر است. شهریار ساری با ایفا اردکان بازی می کند. صنعت فرش حداد اصفهان با پاس گناوه و پارس جنوبی بوشهر با سپاهان شهرداری سمنان بازی می کنند.
مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با حضور ۱۰ تیم در دو گروه پنج تیمی  در حال برگزاری است و شهرداری بندرعباس در گروه دوم با تیم های گلساپوش یزد، ایفا اردکان،  دریانوردان بوشهر و شهریار ساری هم گروه است.
در گروه اول هم تیم پاس گناوه،  صنعت فرش حداد اصفهان،  پارس جنوبی بوشهر،  سپاهان شهرداری سمنان و شاهین خزر رودسر با هم به رقابت می پردازند.

 

ششمین باخت متوالی شهرداری به ثبت رسید

دیدگاه ها (0)
img