جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان:

سومین رویداد استانی تولید محتوای دیجیتال بسیج هرمزگان برگزار می‌شود



جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: باتوجه به اهمیت فضای سایبری سومین مرحله استانی رویداد ملی تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان در حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس برگزار می‌شود.

به گزارش صبح ساحل، «سردار هدایت الله امیری»، جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: برگزاری این رویداد مهم با همکاری سازمان بسیج کارگران و کارخانه های سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان از ۱۲ تا ۱۴ آبانماه جاری به مدت سه روز با حضور تیم های مختلف بسیجی از سراسر استان انجام می‌شود. وی افزود: هدف برگزاری این رویداد شناسایی و کشف استعدادهای نوجوانان و جوانان بسیجی، سازماندهی گروه‌های تولید محتوا در بستر فضای مجازی و جذب ایده‌های برتر است.


جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: نوجوانان و جوانان بسیجی در حوزه نرم افزار، بازی و انیمیشن در مرحله استانی و کشوری به مدت سه روز باهم به رقابت‌ می پردازند که در پایان به نفرهای برگزیده جوایز نفیس اهدا خواهد شد.  امیری افزود: حضور متخصصان عرصه تولیدات دیجیتال در این رویداد بزرگ استانی علاوه بر کشف استعدادهای موجود به جذب ایده های نو و خلاقانه در راستای رشد ظرفیت‌های موجود در سطح استان نیز کمک می کند. وی اضافه کرد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب فضای مجازی و سایبری هم تهدید و هم یک فرصت بوده که امروز قوّت و قدرت ما در فضای مجازی یک امر حیاتی است.

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ادامه داد: امروز فضای مجازی در همه دنیا حاکم بر زندگی انسان ها است، بنابراین باید تولید و انتقال محتوا در این فضا که دشمنان از آن سو استفاده می کنند، با دقت بیشتری صورت گیرد. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها