استاندار هرمزگان:

امکان تردد خودروهای مناطق آزاد خواسته مهم مردم استان است



استاندار هرمزگان گفت: یکی از خواسته‌های اصلی ما این است که امکان تردد خودروهای مناطق آزاد در سطح استان هرمزگان فراهم شود.
به گزارش صبح ساحل، «مهدی دوستی»، استاندار هرمزگان در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان هرمزگان که با حضور دکتر محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور برگزار شد، با بیان اینکه هرمزگان یک استان خدمات و تجارت محور است و گردشگری یکی از مزیت‌های نسبی این استان محسوب می‌شود، عنوان کرد: یکی از خواسته‌های اصلی ما این است که امکان تردد خودروهای مناطق آزاد در سطح استان هرمزگان فراهم شود. وی ادامه داد: گسترش پوشش تردد خودروهای مناطق آزاد در جغرافیای وسیع استان هرمزگان، امکان ارائه خدمات بهتر به خصوص در زمینه گردشگری در این استان را فراهم می‌کند.
استاندار هرمزگان به مشکلات اسناد مالکیت مسکونی و کشاورزی در هرمزگان اشاره کرد و افزود:  تعیین تکلیف اسناد مالکیت مردم، برای توسعه شهری و کسب و کارهای خرد و متوسط در هرمزگان ضروری است و با تعیین تکلیف اسناد مالکیت، سرمایه‌گذاری‌های جدید نیز بهتر در استان شکل می‌گیرد. دوستی، توسعه خوشه های صنعتی و خدماتی و زنجیره های ارزش توسط صنایع در هرمزگان را از دیگر موارد مهم برای این استان برشمرد و خواستار توجه به آن شد. وی همچنین بر لزوم تسهیل تجارت از طریق دریا و صیادی در هرمزگان تاکید کرد.
در این نشست رییس اتاق بازرگانی هرمزگان، دبیر اتاق بندرعباس و جمعی از فعالین اقتصادی به بیان مشکلات در حوزه های مختلف از جمله تجارت،بازرگانی ، کشاورزی ،معدن و سایر پرداختند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها