سرمربی تیم شهرداری بندرعباس :

تیم برتر میدان بودیم و به حق خودمان رسیدیم



  تیم فوتبال شهرداری بندرعباس عصر امروز جمعه از هفته چهارم لیگ دسته دوم فوتبال کشور  در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس میزبان تیم شهدای زرکان بود و در پایان با نتیجه دو بریک به پیروزی دست یافت.

    

به گزارش صبح ساحل،  سرمربی تیم شهردار بندرعباس پس  از پایان این بازی گفت : بازی امروز بازی جذاب وخوبی بود و دو تیم برای پیروزی و کسب سه امتیاز به میدان آمده بودند.
امیر خلیفه اصل گفت  : تیم شهدای زرکان با ارائه یک بازی بسته و تدافعی، سعی در گل نخوردن و سپس استفاده از ضد حملات داشت . وی بیان داشت: شاگردانم با توجه به باخت قبلی با استرس بازی را دنبال می کردند که با دستورم ، شاگردانم بازی روبه جلو ادامه دادند و موفق شدیم دروازه حریف را باز  کنیم اما روی یک اشتباه گل مساوی را خوردیم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس اظهار داشت: تلاش بازیکنانم در نیمه دوم و بازی تهاجمی آنان حریف را به عقب راند وآمدن معین رنجبریان وفرصت طلبی این بازیکن گل دوم را برای تیم به ارمغان آورد.
امیر خلیفه اصل در پایان گفت : از بازیکنانم  راضی ام که تمام تلاششان را کردند وتوانستیم سه امتیاز شیرین این دیدار را به دست آوریم  وسعی می کنیم در هفته پنجم که در بازی خارج از خانه  با شهرداری بم هم سه امتیاز آن دیدار را از آن خود کنیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها