بهترین سخت‌افزارهای اقتصادی 2021


نویسنده: ایمان دستغیب

با‌وجود وحشت مداوم بازار پردازنده‌های گرافیکی و این واقعیت که به‌نظر می‌رسد سخت‌افزار اقتصادی جدید در یک موج منطقی ناپدید‌شده است، اما هنوز چیز‌هایی برای جشن‌گرفتن وجود‌ دارد.
بگذارید بهترین سخت‌افزارهای اقتصادی 2021 را به‌شما معرفی‌کنم.razer blade14 اولین لپ‌تاپ مبتنی بر ای‌ام‌دی رایزن از ریزر، متاسفانه تنها راهی‌است که می‌توانید لپ‌تاپ مجهز به رایزن را از ریزر تهیه کنید. Dell2722dgm این مانیتور برای یک پنل وی‌ای کنتراست ذاتی قوی دارد. و همراه با نرخ تازه‌سازی عالی 165 هرتز، در یک صفحه منحنی که 27اینچ طول دارد.rtx3060 12G ارزان‌ترین کارت‌گرافیک نسل30 می‌باشد، که البته هنوز آنقدر ارزان نیست.core i5 12600k برای اکثریت قریب‌به اتفاق گیمر‌ها، این سی‌پی‌یو آی5 است که به عنوان پردازنده می‌خواهید و اکثر این مدل‌ها اغلب سریع‌تر‌از بهترین پیشنهادات ای‌ام‌دی است.
Gigabyte X570S Aorus Masterاین مادربرد با بروز‌رسانی چیپست خود، نیازبه خنک‌کننده فعال چیپ را برطرف کرده و به یک مین بی‌صدا تبدیل شده. Seagate firecuda530 سیگیت برای سال‌ها یکی از پایه‌های اصلی در فضای ذخیره‌سازی بوده است، این یک اس‌اس‌دی پی‌سی‌آی فوق‌العاده چشمگیر است و در مورد عملکرد واقعی نیز بد نیست، اگر‌چه در سمت گران‌تر بازار است. Mouse razer basilisk v3 این موس با کسب امتیاز 90 در بررسی‌ها، طرح ارگونومیک، چرخ 4 طرفه و نورپردازی جدید آر‌جی‌بی مطمئنا با 70 دلار حرف زیادی برای گفتن دارد، درحالی که این قیمت باعث کاهش قابلیت بی‌سیم شما نمی‌شود، شما تا 26 هزار دی‌پی‌آی بهمراه قابلیت سفارشی‌سازی و نور مناسب را دریافت می‌کنید.
Wooting two he یک کیبرد اما بسیار بیشتر از چیزی است که به‌نظر می‌رسد، از قدرت آهن‌رباها برای ارائه کنترل کلید آنالوگ استفاده می‌کند و این دقیقا همان‌چیزی است که شما انتظار دارید، هر‌ضربه کلید برروی یک مقیاس کشویی اندازه‌گیری می‌شود. Epos h6pro این هدست ویژگی‌ها شامل درایورهای42 میلی‌متری، میکروفون قابل جدا شدن و چرخاندن، یک هدست ممتاز‌ می‌باشد و به نسبت یک مدل سیمی کمی ارزان‌تر است. انتخاب تمامی این اقلام به عنوان برترین‌های خوش قیمت توسط تیم (پی‌سی گیمر) انجام شده است.

روزنامه صبح ساحل

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها