اختلاف بر سر اینستاگرام، دختر نوجوانی را به کام مرگ فرو برد

پایان خشم برادر با قتل خواهر



پسر 22 ساله‌ای در بندرعباس به خاطر انتشار عکس در اینستاگرام خواهر نوجوانش  را کشت. این پسر جوان  تبعه بیگانه هر از چند گاهی بر سر فعالیت در فضای مجازی با خواهر 17 ساله‌اش درگیر بود  تا آنکه بامداد یکشنبه گذشته  در یک بگومگو به خاطر اینستاگرام  دست به جنایت زد. زن میان‌سال که شاهد درگیری فرزندانش در منزل بود و با  جیغ و فریاد نتوانسته حریف خشم پسرش شود،با دیدن پیکر غرق در خون  دخترش، سراسیمه  او را به بیمارستان رسانده بود. اما ساعت 3 بامداد  کادر درمانی به او گفتند که دقایقی قبل مصدوم فوت‌شده است. دختر نوجوان با یک ضربه چاقو به خاطر شدت خون‌ریزی به کام مرگ فرورفت. پرونده قتل گشوده و پای پلیس به این ماجرا باز شد.
   
به گزارش صبح ساحل، وی در مقابل پلیس،  با چشمان اشک‌بار که نمی‌خواست پسرش را هم  از دست بدهد به‌دروغ متوسل شد و بیان داشت که دخترش توسط عده‌ای در خیابان مورد ضربه چاقو قرارگرفته و جانش را ازدست‌داده است.پسر جوان درمانده  نیز درحالی‌که  سعی داشت  خود را بی‌گناه نشان دهد همین حرف‌های مادرش را تکرار کرد.کارگاهان پلیس  در بازجویی از مادر، برادر و خواهر مقتول  به حرف‌های ضد و نقیض وجود تناقض بین صحبت‌های اعضای این خانواده مشکوک شدند وبر اساس  شواهد، ظن آن‌ها  به اینکه احتمال قتل توسط پسر خانواده در این رابطه وجود داشته باشد بیشتر شد.  پلیسی تحقیقات خود را ادامه داد   تا آنکه دربازرسی از  منزل مقتول آثار خون و شکستگی شیشه درب و پنجره را مشاهده و 32 کیلو مواد مخدر شیشه کشف کردند...
 
  

فاش راز جنایت کمتر از 12 ساعت پس از وقوع

فرمانده انتظامی هرمزگان  بابیان اینکه از قتل دختر جوان اتباع بیگانه به دست برادرش و دستگیری قاتل در کمتر از دوازده ساعت در بندرعباس خبر داد گفت: در بامداد سوم بهمن‌ماه جاری پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر یک فقره حادثه چاقوخوردگی، بلافاصله مأموران برای بررسی موضوع در بیمارستان  حاضر شدند. سردار غلامرضا جعفری افزود: پس از حضور پلیس در محل و انجام بررسی‌های کارشناسی، اعضای خانواده مقتول که از اتباع بیگانه ساکن بندرعباس بودند، عنوان کردند دخترشان دریکی از محلات شهرستان در حال تردد بوده که توسط دو جوان موردحمله و اصابت چاقو قرارگرفته که در مسیر بیمارستان فوت و متوفی به سردخانه بیمارستان منتقل‌شده است.  وی ادامه داد:کارآگاهان پلیس خانواده را جهت بازجویی تخصصی به پلیس آگاهی منتقل کردند و در تحقیقات تخصصی در برابر شگرد کارآگاهان چاره‌ای جز تسلیم نداشتند.
 
  

اعتراف به جنایت هولناک

پسر جوان  وقتی با دلایل پلیسی روبرو شد به حادثه تلخ و هولناک قتل خواهرش در آن رقم‌زده بود زبان به اعتراف باز کرد و گفت:" بر سرفضای مجازی با خواهر نوجوانم  درگیر بودم و همیشه عصبانی می‌شدم  که او همیشه در اینستاگرام حضور دارد وعکس هایش را در این فضای مجازی  نشر می دهد... تا اینکه بر سر عصبانیت او را کشتم و...".
  

آثار خونریزی متعلق به مقتول در منزل

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به معرفی خانواده مقتول به جرم پنهان‌سازی قتل به همراه قاتل به مراجع قضائی گفت:پس از بازدید از محل سکونت متوفی آثار خونریزی متعلق به مقتول در منزل مشاهده و در بازرسی از منزل نیز 32کیلو و 400گرم ماده مخدر از نوع شیشه کشف شد.سردار جعفری با تأکید بر لزوم ترویج معنویت در زندگی فردی و اجتماعی اعضاء جامعه و نقش آن در افزایش صبر و تحمل در برابر سختی‌ها و شدائد زندگی، از آمادگی دوایر مشاوره و مددکاری پلیس با کادری متخصص و مجرب برای ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره‌ای رایگان به عموم شهروندان خبر داد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها