13

مهر

1403


اجتماعی

08 بهمن 1400 20:42 0 کامنت
معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان از فعالیت ۷۰۰ خیر مدرسه‌ساز در استان هرمزگان خبر داد.
     
     
به گزارش صبح ساحل، علی مرادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشارکت‌های مردمی تجلی عشق و ایثار مردم در زمینه برطرف کردن موانع و مشکلات تعلیم و تربیت دانش‌آموزان و اهمیت والای آن دربین آحاد مردم به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه حل مشکلات آموزش و پرورش بدون مشارکت جدی مردم و نهاد های مردمی امکان پذیر نیست، افزود: آگاهی عمومی در مشارکت بسیار مهم و ضروری است.

به گفته معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان، هر چه اعتمادسازی و اطلاع‌رسانی به مردم بیشتر شود، شوق و علاقه به مشارکت افزون‌تر خواهد شد.

مرادی در ادامه مشارکت‌های مردمی را نمونه ی بارز در جهت آگاهی رسانی و ایجاد اعتماد در بین مردم به جهت احداث و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی و دیگر فعالیت‌های مرتبط با تعلیم و تربیت دانش‌آموزان دانست.

وی همچنین با تاکید بر جلب مشارکت و تقویت همکاری سازمان‌های مردم نهاد اظهار کرد: اشخاص حقیقی، حقوقی و گروه‌های جهادی و بنیادهای خیریه با احداث مدارس و فضاهای ورزشی و پرورشی در مناطق مورد نیاز، تعمیر یا تکمیل فضاهای آموزشی و پرورشی نیمه تمام، بازسازی مدارس و فضاهای آموزشی غیرایمن، تهیه امکانات و تجهیزات آموزشی و پرورشی می‌توانند به تنهایی یا با مشارکت سایر خیرین در امر مدرسه سازی همکاری کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان ابراز داشت: تأمین نیازهای آموزشی استان نیازمند مشارکت خیرین و همه آحاد مردم است و با کمک همه جانبه مردم قطعا می توانیم مشکلات و چالش‌ها را برطرف کنیم.

مرادی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۷۰۰ خیر مدرسه ساز داخل و خارج کشور در استان هرمزگان درامر مقدس مدرسه سازی مشارکت دارند، خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۱۰۵ میلیارد تومان تعهد مدرسه سازی داشتیم و امسال نیز تاکنون ۱۷۵ میلیاردتومان درقالب ۱۰۷ پروژه توسط خیرین مدرسه ساز با نظارت اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در دست اجرا است.

  
دیدگاه ها (0)
img